Η νέα ταινία της Barbie έκανε ένα από τα καλύτερα "ανοίγματα" των τελευταίων ετών. Οι κινηματογραφικές αίθουσες που έπαιζαν το ροζ μανιφέστο της αγαπημένης κούκλας ήταν sold out το πρώτο διήμερο σχεδόν σε ολόκληρο τον πλανήτη, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να πειστούν ακόμη και τους πιο δύσκολους να τη δουν. Άλλωστε σύμφωνα με τη σκηνοθέτρια της ταινίας, Greta Gerwig , “αν αγαπάς την Barbie, αυτή η ταινία είναι για σένα. Αν μισείς την Barbie, αυτή η ταινία είναι για σένα”.
Διαβάστε ακόμη: Casa de Muchas Flores: Η ροζ βίλα από τη θρυλική ταινία «Cocoon» βγαίνει προς πώληση για 11,5 εκατ. δολάρια
Βασισμένη στην κούκλα της Mattel, η Barbie ζωντανεύει το εμβληματικό παιχνίδι και ακολουθεί τον Ken σε μια περιπέτειά στον πραγματικό κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο η Mattel χρησιμοποιεί την Barbie για να ξεκινήσει την ελπιδοφόρα κινηματογραφική της αυτοκρατορία που βασίζεται στα παιχνίδια της, οπότε πολλά εξαρτώνται από την εισπρακτική επιτυχία της Barbie.
Η Margot Robbie πρωταγωνιστεί ως Barbie, μαζί με τον Ryan Gosling στον ρόλο του Ken. Ο Will Ferrell, η Emma Mackey, η Ncuti Gatwa, η Issa Rae, η Kate Mckinnon, η America Ferrera και ο Michael Cera είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που απαρτίζουν το καστ της ταινίας. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να δημιουργήσεις ολόκληρο τον κόσμο της Barbie, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού σπιτιού των ονείρων της.
Για όσους αναρωτιούνται, ο συνολικός προϋπολογισμός της παραγωγής της Barbie από τη Warner Bros ανέρχεται σε 145 εκατομμύρια δολάρια, όπως αποκάλυψε η ίδια η Greta Gerwig σε συνέντευξή της στους New York Times. Ο αρχικός προϋπολογισμός φαίνεται πως ήταν τα 100 εκατομμύρια δολάρια, οπότε έγινε μια αύξηση κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Αυτό τοποθετεί την ταινία στο υψηλότερο επίπεδο των παραγωγών του Χόλιγουντ. Με ένα τέτοιο A-list cast, δεν θα μπορούσε να ήταν κι αλλιώς.
Το καστ, όμως, δεν είναι η μόνη μεγάλη δαπάνη της Barbie. Για την τελειοποίηση της Barbie Land χρειάστηκε εξαιρετική προσοχή και λεπτομέρεια. Χρησιμοποιήθηκε τόση ποσότητα ροζ χρώματος στο σκηνικό της Barbie που οι αναφορές λένε ότι προκάλεσε διεθνή έλλειψη, γεγονός που δικαιολογεί περισσότερο τον υψηλό προϋπολογισμό παραγωγής.
Αξίζει να σημειωθεί πως για να θεωρηθεί μια ταινία επιτυχημένη στο box office, ο γενικός κανόνας είναι να βγάζει 2-3 φορές τον προϋπολογισμό της, καθώς η παραγωγή παίρνει το 50% των εισπράξεων. Με τη Barbie να μαζεύει - σύμφωνα με τις μέχρι τώρα αναφορές - σχεδόν 80 εκατομμύρια δολάρια τις πρώτες ημέρες προβολής της, είναι δεδομένο, ότι πολύ γρήγορα θα ξεπεράσει (κατά πολύ) τον αρχικό προϋπολογισμό της.