Σε ένα δυναμικό comeback και rebranding έχει επιδοθεί τα τελευταία χρόνια η McDonald’s, ώστε έχει ανανεώσει τη δημόσια εικόνα της, προσπαθώντας να επανασυνδεθεί με τη νεολαία και σε αυτό το πλαίσιο, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως η Cardi B και οι BTS, καθώς και με τις μάρκες ρούχων Palace και Cactus Plant Flea Market.
Ο Ταρίκ Χασάν, υπεύθυνος μάρκετινγκ και εμπειρίας πελατών του «γίγαντα» στο fast food, μιλώντας στο CNCB εξήγησε πως η προσπάθεια να επανασύνδεση με τους νέους και την αγορά είναι μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία πενταετία. «Χάσαμε τη σχέση μας με τον πελάτη μας», επεσήμανε. Παράλληλα, υπογράμμισε πως το στοίχημα για την McDonald’s είναι να επαναπροσεγγίσει τη λαϊκή της βάση. «Χάσαμε την κουλτούρα που μας καθιέρωσε και πρακτικά, απωλέσαμε την έννοια του “το λατρεύω" σσ: (I'm lovin' it, το διάσημο catchphrase)».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το «θαύμα» της Nestlé - 6.100 φλιτζάνια Nescafé καταναλώνονται κάθε δευτερόλεπτο
Έτσι, ξεκίνησε από το μηδέν μια νέα καμπάνια ώστε τα McDonald’s να κατανοήσουν καλύτερα τι ήθελαν οι πελάτες και το 2019 με την επιστροφή των πιο παραδοσιακών και αγαπημένων παραγγελιών στο μενού, με αποτέλεσμα το 2019, η διαφήμιση με τον ράπερ Τράβις Σκοτ να αποδεικνύεται τόσο δημοφιλής, που τα διάσημα Quarter Pounder τελικά... να ξεπουλήσουν.
«Μπορείς να είσαι εμβληματικός, αλλά να μην είσαι πλέον σχετικός με την κουλτούρα. Υπάρχουν πολλές επωνυμίες που είναι εμβληματικές, αλλά μετά ξεθωριάζουν, καθώς ο κόσμος προχωρά και εσύ μένεις πίσω αν δεν μπορείς να συμβαδίζεις με τις τάσεις της κοινωνίας που μεταβάλλονται με ραγδαίους ρυθμούς» διευκρίνισε. Ταυτόχρονα, υπήρξε ισχυρή επένδυση στα social media της επιχείρησης, ενώ έπαιξαν... δυναμικά το «χαρτί» της... νοσταλγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: CAVA: Η μεσογειακή αλυσίδα εστιατορίων με ελληνικές «ρίζες» που ξετρελαίνει τη Wall Street
«Πραγματικά, συγκινεί τον κόσμο η αναπόληση των παιδικών μας χρόνων και οι αναμνήσεις που είχαμε μεγαλώνοντας». Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να προκύψει ένα Happy Meal για ενήλικες που παρασκευάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία νεανικών ρούχων Cactus Plant Flea Market. Αν και δεν υπήρχαν νέες προσθήκες στο μενού ή συνδυασμός υλικών -ήταν απλώς ένα Big Mac ή 10 τεμάχια Chicken McNuggets με αναψυκτικό και πατάτες – σε σακούλα σε στυλ Happy Meal, μαζί με ένα «συλλεκτικό αγαλματίδιο» των ρετρό μασκότ της McDonald’s: τον Grimace, τον Hamburglar και τον Birdie, δεν είχε σημασία. Η κυκλοφορία του προκάλεσε καταναλωτική φρενίτιδα και το Happy Meal έγινε ανάρπαστο σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ.
«Αυτή ήταν μια πολιτιστική αλλαγή για εμάς. Μπορείτε να φανταστείτε τι γίνετε όταν ρίχνετε κάτι σαν το Cactus Plant Flea Market και ξεπουλάτε σε 12 ημέρες, ενώ αρχικά πιστεύατε πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί τουλάχιστον τον πρώτο μήνα» σχολίασε ο Χασάν και αποσαφήνισε πως έκτοτε, τα McDonald’s έχουν υπερδιπλασιάσει τη δυναμική τους. Μάλιστα, το καλοκαίρι έστρεψαν το βλέμμα τους στο νεανικό street clothing και κυκλοφόρησαν μια σειρά ρούχων limited edtion με τη βρετανική μάρκα skate PALACE, ενώ συνεργάστηκαν και με τον καλλιτέχνη Κέργουιν Φροστ, με τα συλλεκτικά McNugget Buddies από το Box του να έχουν ήδη φτάσει στο Ebay και οι τιμές να εκτοξεύονται.