Παρίσι 2024: Χρυσή ευκαιρία για τους οίκους μόδας οι Ολυμπιακοί Αγώνες

Το Παρίσι φέρνει έναν luxurious αέρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Παρίσι 2024: Χρυσή ευκαιρία για τους οίκους μόδας οι Ολυμπιακοί Αγώνες

Το Παρίσι φέρνει έναν luxurious αέρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Από τις θήκες της Louis Vuitton για τα Ολυμπιακά μετάλλια και τη δάδα, μέχρι τα ρούχα της Armani για την ενδυματολογική περιποίηση της ομάδας της Ιταλίας, οι μάρκες πολυτελείας και ομορφιάς είναι παντού στην «Πόλη του Φωτός».

Εικόνα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν προσελκύσει χορηγούς που περιλαμβάνουν κολοσσούς μόδας και υψηλής τεχνολογίας μόδας. Η LVMH είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες των Αγώνων του Παρισιού, με τον όμιλο να δαπανά περίπου 160 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι βαθύπλουτοι στο Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες - Τα ακριβά «γούστα»

Γίγαντες της μόδας όπως η Dior, η Louis Vuitton, η Armani και η Prada προσφέρουν χορηγίες σε αθλητές και ομάδες, επιδιώκοντας να επωφεληθούν από το brand equity των Αγώνων, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα γυναικεία αθλήματα και τη διοργανώτρια πόλη του Παρισιού για να πολλαπλασιάσουν τις ροές στα ταμεία τους.

Εικόνα

«Το Παρίσι ως πόλη είναι τόσο πολιτιστικά σημαντική», τονίζει στο Business Insider ο Χάρι Πουλ, αντιπρόεδρος λύσεων μάρκετινγκ για το Excel Sports Management. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αγορά πρέπει να επενδύσει σε τέτοιες διοργανώσεις και events» έσπευσε να συμπληρώσει.

Εικόνα

Τα Ολυμπιακά Αθλήματα προβάλλονται σε όλο τον κόσμο προσελκύοντας τα αμέτρητα βλέμματα, με αποτέλεσμα ισχυρά brands να τα θεωρούν ως χρυσή ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό. Η SponsorUnited διαπίστωσε ότι το 64% των χορηγών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού είναι από το εξωτερικό, σε σύγκριση με το 14% για τους Αγώνες του Τόκιο.

Εικόνα

«Υπάρχει πολύ μεγαλύτερο κοινό, επομένως είναι μια εξαιρετική περίσταση προβολής για κάθε επωνυμία προκειμένου να αποκτήσει μία παγκόσμια έκθεση και να εμφανιστεί στη διεθνή καταναλωτική σκηνή», διεμήνυσε χαρακτηριστικά η Έλι Θορπ, διευθύντρια της Kantar BrandZ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Γ. Αντετοκούνμπο στους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων

Σε ένα κατακερματισμένο τοπίο των ΜΜΕ, όπου άνθρωποι λαμβάνουν εξατομικευμένες διαφημίσεις αποτελεσματικότερα στα social media παρά από τις νυχτερινές ειδήσεις, οι Ολυμπιακοί Αγώνες παρέχουν μια σπάνια δυναμική απεύθυνσης σε ένα μεγάλο και πολυποίκιλο κοινό.

Εικόνα

«Ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού παρακολουθεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες», επισημαίνει η Φλερ Ρόμπερτς, επικεφαλής πολυτελείας της Euromonitor International που εκτιμά ότι τουλάχιστον 1 δισ. άνθρωποι θα συντονίσουν τους τηλεοπτικούς τους δέκτες στο Παρίσι, με τους ανθρώπους να παρατηρούν προσεκτικά τι φοράνε οι αθλητές, ειδικά οι πιο διάσημοι.

Εικόνα

Παράλληλα, αυξανόμενο ενδιαφέρον καταγράφεται για τα γυναικεία αθλήματα - ένα φυσικό πεδίο δράσης για τις μάρκες μόδας και ομορφιάς. Για πρώτη φορά, θα υπάρχει ίσος αριθμός ανδρών και γυναικών αθλητών, με τις δεύτερες να αποφέρουν έσοδα - ρεκόρ σε παγκόσμιο επίπεδο, άνω του 1 δισ. δολαρίων σύμφωνα με τη Deloitte.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο, ροζέ κρασί βγάζει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο

Μεταξύ των brands ομορφιάς, η Olay της P&G συνεργάζεται με την διοργάνωση για πρώτη φορά, ενώ και η Glossier έγινε η πρώτη μάρκα ομορφιάς που χορηγεί την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ Γυναικών των ΗΠΑ το 2024, σε ένα deal που επισφραγίζει για την αναρρίχηση του γυναικείου αθλητισμού στην παγκόσμια σκηνή. Επίσης, η Dior έφτιαξε την δική της dream team με15 αθλήτριες κορυφαίου επιπέδου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πόσο θα κοστίσει ο γάμος του Γιάννη Αντετοκούνμπο - Καλεσμένα όλα τα Σεπόλια

Ταυτόχρονα, η σχεδιάστρια Stella Jean ντύνει την ομάδας της Αϊτής φέτος και η Actively Black προσφέρει τις υπηρεσίες της στην ομάδα της Νιγηρίας. Τα Ολυμπιακά αγωνίσματα έρχονται σε μια ταραχώδη εποχή για τα είδη πολυτελείας, που δέχεται έντονες πιέσεις από τον πληθωρισμό και την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων μετά την πανδημία.

Εικόνα

Η LVMH, η κορυφαία εταιρεία του κλάδου, είδε τη μετοχή της να κατρακυλά αφού τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου απέτυχαν να συναντήσεις των αναλυτών. «Οι άνθρωποι πάντως είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματα για μάρκες που θεωρούν ότι αξίζουν», εκτιμούν οικονομολόγοι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Αρνό είναι ο μεγαλύτερος «χαμένος» δισεκατομμυριούχος του 2024

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι τέλος μια μεγάλη ευκαιρία για να αποδειχθεί ότι η πολυτέλεια «αξίζει τον κόπο» μετά από την πρόσφατη αποχή που έφεραν οι επίμονα υψηλές τιμές, σε συνδυασμό με τον δραστικό περιορισμό των καταναλωτικών δαπανών από την εξασθένηση της αγοραστικής δύναμης διεθνώς.