Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Αν οδηγείς, μην πίνεις»

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Αν οδηγείς, μην πίνεις»

Με βασικό μότο τη φράση «Αν οδηγείς, μην πίνεις» και έχοντας «επιστρατεύσει» τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1, Sir Jackie Stewart, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επικεντρώνεται στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση όλων όσοι επιλέγουν να καταναλώσουν αλκοόλ ενώ οδηγούν, και να δώσει έμφαση στο ζήτημα της οδήγησης υπό την επήρεια και τους κινδύνους που επιφυλάσσει.

Η καμπάνια ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2016 και λανσάρει ένα πενταετές πρόγραμμα υπεύθυνης κατανάλωσης με «φόντο» την πιο διάσημη διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού: Η Heineken σε συνεργασία με τη Formula 1 παρουσιάζουν σε 400 εκατομμύρια τηλεθεατές από πάνω από 200 χώρες τη σημασία της απόλαυσης με υπευθυνότητα.

Πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από το θρύλο της αγωνιστικής οδήγησης και τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sir Jackie Stewart, ο οποίος απαντά ένα δυναμικό «Όχι, ευχαριστώ» όταν του προσφέρεται να καταναλώσει αλκοόλ, συμβουλεύοντας τους καταναλωτές: «Αν οδηγείς, μην πίνεις».

Θετική η απήχηση της καμπάνιας

Μιλώντας για την απήχηση της συγκεκριμένης καμπάνιας σε παγκόσμιο επίπεδο, η Blanca Juti, υπεύθυνη εταιρικών σχέσεων της εταιρίας, αναφέρει: «Οι καμπάνιες υπεύθυνης κατανάλωσης μέχρι σήμερα αποδεικνύουν ότι οι εκστρατείες αυτές συμβάλλουν με θετικό τρόπο στην διατήρηση των αρχών και αξιών της μάρκας. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό να παρακολουθούμε την ανταπόκριση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, των ενδιαφερόμενων φορέων και των καταναλωτών στο "Όχι ευχαριστώ" του Jackie Stewart».

Λαμβάνοντας ώθηση από τα ενθαρρυντικά στοιχεία από αντίστοιχες ενέργειες που έχει υλοποιήσει μέχρι τώρα, η Heineken δεσμεύεται στην επένδυση του 10% των δαπανών διαφήμισης για την περεταίρω ανάπτυξη του μηνύματος της υπεύθυνης κατανάλωσης στις παγκόσμιες αγορές, απευθυνόμενη στους καταναλωτές και αναζητώντας συνεργάτες και συνοδοιπόρους στις παγκόσμιες κυβερνήσεις και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Από τη σεζόν 2017 κι εφεξής, η Heineken® θα αποτελεί Συνεργάτη Ονοματοδοσίας της F1® για τρία Γκραν Πρι. Επίσης, θα διαθέτει σημαντική παρουσία σε πολλές επιπλέον εκδηλώσεις της F1®, οι οποίες θα επιλεγούν από κοινού από τη Heineken® και τη Formula One Management. Ταυτόχρονα, θα είναι ο Αποκλειστικός Συνεργάτης της Formula 1® στον τομέα της μπύρας, ενώ θα έχει σημαντική παρουσία στους εορτασμούς και τις διάφορες άλλες δραστηριότητες των Grand Prix, καθώς και δικαιώματα πρόσβασης στην πλειοψηφία των εκδηλώσεων της F1®, που θα αποτελούν μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με πάνω από 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, «Παράγει Αξία» για τη Χώρα, τους Εργαζόμενους, τον Καταναλωτή και το Περιβάλλον.

Η εταιρία πιστεύει ότι ο ορισμός της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ δε σχετίζεται αποκλειστικά με τις μονάδες οινοπνεύματος που μετρούνται στον οργανισμό, και τονίζει ότι η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί ένα ουσιαστικό ζήτημα αφού επηρεάζει την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, και κατά συνέπεια τη συνολική διάθεση των προϊόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα και =αποτελεί μέλος του ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας όπως τις: Sol, Mc Farland, Erdinger, Affligem Blonde & Double, Murphy’s, Duvel, Chimay και άλλες. Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Ο όμιλος έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό του περιβάλλον.

Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ στην Ελλάδα

Σε θέμα άμεσης προτεραιότητας ανάγεται η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ στην Ελλάδα καθώς σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, περίπου ένα στα τρία θανατηφόρα τροχαία οφείλεται στην κατανάλωση αλκοόλ, ενώ σε κάθε θάνατο από τροχαίο αντιστοιχούν για τον ίδιο λόγο τέσσερις μόνιμες βαριές αναπηρίες, οκτώ σοβαροί τραυματισμοί και 50 ελαφροί. Συγκεκριμένα, το πρώτο εξάμηνο του 2016 καταγράφηκαν 5.591 τροχαία ατυχήματα, εκ των οποίων 347 κόστισαν τη ζωή σε 378 πολίτες. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 από τις υπηρεσίες Τροχαίας βεβαιώθηκαν 14.030 παραβάσεις λόγω μέθης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider