Όταν κάποιος χρησιμοποιεί την πλατφόρμα αναζήτησης της Google για να μάθει κάτι για τον κόσμο, πρέπει να ξέρει ότι την ίδια στιγμή η Google χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα για να μάθει κάτι για τον χρήστη.
Με βάση το ιστορικό αναζητήσεων του χρήστη, αλλά και το ιστορικό του σε πλατφόρμες που ανήκουν στην Google, όπως το YouTube, δημιουργεί ένα προφίλ που βοηθά την εταιρεία να «χτίσει» τις προσωποποιημένες διαφημίσεις. Όταν ψάχνετε στην αναζήτηση της Google για... φροντιστήρια αγγλικών και μετά από λίγο αρχίζουν να εμφανίζονται σχετικές διαφημίσεις, δεν είναι τυχαίο.
Σύμφωνα με το Business Insider, με βάση τη χρήση που κάνετε, η Google φτιάχνει το προφίλ σας και αυτό μπορεί να σημαίνει ηλικία και φύλο, εκπαίδευση, προσωπικές προτιμήσεις, μέχρι και αν το σπίτι που μένετε είναι ιδιόκτητο ή ενοικιαζόμενο.
Μπορεί όμως τα «ιντερνετικά» χαρακτηριστικά σας να είναι λάθος και ευτυχώς μπορείτε να τα διορθώσετε ή να τα διαγράψετε. Πώς θα δείτε τι «πιστεύει» για έσας η Google;