Συνεργασία της Mastercard με τον ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Συνεργασία της Mastercard με τον ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού
Στόχος η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Την έναρξη της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν Mastercard και Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού οι οποίοι θα υλοποιήσουν μία κοινή καμπάνια επικοινωνίας για την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

Η καμπάνια θα έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), και στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα.

Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίες, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider