Αλλαγές έρχονται προσεχώς στους τηλεοπτικούς δέκτες των συνδρομητών των εγχώριων παρόχων περιεχομένου, με αφορμή το αθλητικό περιεχόμενο. Μετά τις Cosmote TV και Νova που μονοπώλησαν όλο το προηγούμενο διάστημα την επικαιρότητα με την μάχη για τα δικαιώματα της Super League, το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στην Vodafone TV, η οποία ανακοίνωσε στον ιστότοπό της ότι από τις 15/10/2021 τα κανάλια Novasports δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα στα συνδρομητικά της πακέτα.
«Σας ενημερώνουμε ότι από τις 15/10/2021 τα κανάλια Novasports δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα στο πακέτο Vodafone TV Sports kids της υπηρεσίας Vodafone TV, είτε ως πρόσθετη υπηρεσία στο πρόγραμμα Vodafone Home Triple Play είτε ως ξεχωριστή υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης για τους συνδρομητές Vodafone Home Double Play, λόγω της λήξης της σχετικής συμφωνίας με τον πάροχο περιεχομένου» ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία. Προσέθετε μάλιστα ότι οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν, ανάλογα με το ενεργό τους πρόγραμμα, το δικαίωμα καταγγελίας αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις) εντός δύο μηνών από τις 15/10/2021.
Η κίνηση ήταν εν μέρει αναμενόμενη, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν ήρθε ως άμεσο αποτέλεσμα της συμφωνίας εξαγοράς της Wind από την United Group αλλά εξαιτίας του υψηλού τιμήματος - σε σχέση με την υπάρχουσα συμφωνία - που ζήτησε η Nova από την Vodafone, το οποίο και η τελευταία δεν ήταν διατεθειμένη να καταβάλλει. Μάλιστα η φημολογούμενη αύξηση του τιμήματος δεν προκαλεί έκπληξη, αφού όπως είχαν επισημάνει τα στελέχη της United Group στην τελευταία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησαν «οι μέχρι τώρα επενδύσεις σε αθλητικό περιεχόμενο δεν έχουν αποφέρει καρπούς σε επίπεδο συνδρομητών κυρίως εξαιτίας της πειρατείας».
Αυτός ήταν και ο λόγος άλλωστε που η εταιρεία για πρώτη χρονιά δεν διεκδίκησε σθεναρά το σύνολο των αγώνων της Super League με αποτέλεσμα το ελληνικό πρωτάθλημα να χωριστεί σε δυο
πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης, Nova και Cosmote TV.
Να θυμίσουμε ότι η Cosmote «κατέκτησε» το 60% της Super League και θα παίξει για πρώτη φορά σε ελληνικά γήπεδα προβάλλοντας τους εντός έδρας αγώνες του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και του
ΟΦΗ αλλά και αυτούς των μικρών ομάδων (Λαμία, Βόλο, Παναιτωλικό, Απόλλων Σμύρνης και Ιωνικό). Μετά και την συμφωνία της Nova με τον Αστέρα Τρίπολης, μοναδικός «άστεγος» από τις 14 ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος είναι πλέον ο ΠΑΟΚ, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι φλερτάρει με την Nova και η Cosmote TV έχει βρεθεί εκτός διεκδίκησης του.
Η αλλαγή σκηνικού στα τηλεοπτικά δικαιώματα της Super League, η εξαγορά της Wind από την United, αλλά και οι νέες πλατφόρμες που αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους στη χώρα, θα έχουν ως αποτέλεσμα μετακινήσεις συνδρομητών από τη μια πλατφόρμα στην άλλη. Mένει να φανεί ωστόσο αν θα είναι σε βαθμό που θα διαφοροποιήσουν τα μερίδια αγοράς.
Να θυμίσουμε ότι στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται εδώ και καιρό η Cosmote TV, η Nova, η Wind Vision, το Νetflix, η Amazon Prime και η Αpple TV+ ενώ από τον επόμενο χρόνο ενδέχεται να προστεθεί και το δημοφιλές Disney+ .
Από την λίστα των εγχώριων παικτών, στην πρώτη θέση της αγοράς βρίσκεται η Cosmote TV, η οποία στο τέλος Μαρτίου 2021 είχε 578.000 συνδρομητές τηλεόρασης, καταγράφοντας αύξηση 3,8%. Περί τους 463.494 είναι οι συνδρομητές λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο της Nova, βάσει των τελευταίων οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας. Ακολουθεί η Vodafone, oι συνδρομητές της οποίας φτάνουν τις 150.000 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση και τέλος η Wind Vision με περίπου 80.000 συνδρομητές.