Την επιστροφή της, μεταξύ άλλων και στην Αθήνα εξετάζει η Lime, η εταιρεία μικροκινητικότητας η οποία και στο παρελθόν είχε φέρει τα πατίνια της στη χώρα μας. Τα σχέδια ανακοίνωσε ο επικεφαλής της Lime, Wayne Ting, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία θα επενδύσει φέτος 55 εκατ. δολάρια για να επεκτείνει τον στόλο των ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών της, παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η Lime εξετάζει την επιστροφή της σε Ελλάδα και Μεξικό, χώρες από τις οποίες είχε αποχωρήσει όταν, κατά την διάρκεια της πανδημίας, έπεσε κατακόρυφα η ζήτηση για τις υπηρεσίες της. Να θυμίσουμε ότι η δημοφιλής τότε εφαρμογή στήριζε την λειτουργία της τόσο σε εγχώριους πελάτες οι οποίοι είχαν περιορίσει τις μετακινήσεις τους όσο και σε τουρίστες οι οποίοι εν μέσω υγειονομικής κρίσης σταμάτησαν να ταξιδεύουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεδομένης της αδυναμίας λειτουργίας, η εταιρεία εκείνη την περίοδο ήταν έτοιμη να βάλει λουκέτο. Σανίδα σωτηρίας ωστόσο αποτέλεσε η γενναία ένεση κεφαλαίου που έλαβε από την Uber, στην οποία και πέρασε το 29% της επιχείρησης.
Με την ζήτηση να έχει ανακάμψει και την μικροκινητικότητα να κερδίζει συνεχώς έδαφος η εταιρεία σχεδιάζει να επιστρέψει σε κάποιες αγορές που στο παρελθόν έβλεπε προοπτικές ανάπτυξης, μεταξύ των οποίων και η χώρα μας. Ο χρονικός ορίζοντας της επέκτασης ωστόσο δεν αποσαφηνίστηκε από τον επικεφαλής της. Το πιθανότερο σενάριο αναφέρει ότι προτεραιότητα θα έχει το Παρίσι, λόγω και της αυξημένης τουριστικής κίνησης που θα δεχθεί από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Σε αυτό το πλαίσιο η επανεμφάνιση στην Ελλάδα δεν εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί την τρέχουσα τουριστική σεζόν, εκτός κι αν η άνοδος του τουρισμού που βιώνει η χώρα μας και μάλιστα χωρίς να φιλοξενεί κάποια διοργάνωση παγκόσμιας εμβέλειας, επιταχύνει τα σχέδια της.
Σημειωτέον ότι τα μεγέθη της Lime το 2023 παρουσίασαν άνοδο της τάξης του 32% στις ενοικιάσεις, με την εταιρεία να πιάνει το ρεκόρ των 616 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ τα προσαρμοσμένα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 500%, ξεπερνώντας τα 90 εκατ. δολάρια.
Σήμερα η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο διαθέτει στόλο 200.000 δικύκλων παγκοσμίως και σχεδιάζει την αντικατάσταση 30.000 εξ αυτών με νεότερα μοντέλα. Όσο για την γαλλική πρωτεύουσα να σημειώσουμε ότι έχει ανακοινώσει ότι θα επιτρέψει την κυκλοφορία έως και 5.000 πατινιών στους δρόμους της κατά την περίοδο των Αγώνων.