Με προβολή στο διαδικτυακό workshop «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα» (Benvenuti in Grecia) και με σειρά διαδικτυακών συναντήσεων με επαγγελματίες της ιταλικής τουριστικής αγοράς, ο Δήμος Ελαφονήσου ενίσχυσε την παρουσία του λαμβάνοντας θετικά μηνύματα για την εξέλιξη της εφετινής περιόδου, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η εν λόγω δράση οργανώθηκε στο διάστημα 12-14 Μαϊου από το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας και αποτέλεσε το επιστέγασμα και άλλων πρωτοβουλιών ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα. Ο δήμος διέθετε δικό του περίπτερο στην έκθεση, όπου ένας εικονικός χαρακτήρας (avatar) μπορούσε να μιλήσει σε πραγματικό χρόνο με φυσικό ήχο με τους επισκέπτες.
Αντίστοιχη δράση πραγματοποιήθηκε και στη Γερμανία από το εκεί Γραφείο ΕΟΤ όπου η Ελαφόνησος συμμετείχε στην προβολή νησιωτικών ελληνικών προορισμών μέσω slide σε επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς.
Η Ελαφόνησος κερδίζει συνεχώς έδαφος στη βασική αγορά της Ιταλίας, «πρωταγωνιστώντας» το τελευταίο διάστημα σε δημοσιεύματα, όπως το πρόσφατο του περιοδικού Dove της εφημερίδας Corriere Della Sera στο οποίο καταλαμβάνει την 6η θέση ανάμεσα στα 35 πιο όμορφα νησιά της Ελλάδας που συνιστώνται για διακοπές, πάντα με όσα τονίζονται στην ανακοίνωση του δήμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ