Κ. Μπήτρος (HIG Capital): Αφορμή για επανατοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος οι πυρκαγιές στη Ρόδο

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κ. Μπήτρος (HIG Capital): Αφορμή για επανατοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος οι πυρκαγιές στη Ρόδο
«Η ανάταξη του νησιού και του τουριστικού προϊόντος είναι τώρα επιβεβλημένη, ωστόσο μπορεί να στηριχθεί στα όσα θετικά αναδείχθηκαν από αυτή την μεγάλη δοκιμασία» αναφέρει ο εκπρόσωπος της HIG Capital στην Ελλάδα.

Την ανάγκη επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου σε καλύτερες βάσεις αλλά και την δημιουργία λύσεων που θέτουν την βιωσιμότητα του προορισμού σε πρώτο πλάνο υπό οιαδήποτε συνθήκη σκιαγραφεί για την επόμενη μέρα του νησιού των Ιπποτών ο Κωνσταντίνος Μπήτρος, επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων Inventio και εκπρόσωπος της HIG Capital στην Ελλάδα.

«Η “επόμενη μέρα“ στην Ρόδο αφήνει μια, χωρίς προηγούμενο για το νησί, περιβαλλοντική καταστροφή, πολλές ανοικτές πληγές με την μορφή μεγάλων υλικών ζημιών, αλλά ευτυχώς όχι ανθρώπινες απώλειες» αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων Inventio και ο άνθρωπος που με τον τίτλο του “operating partner” έχει αναλάβει απ’ το 2017 να «τρέξει» τις επενδύσεις της εταιρείας διαχείρισης Κεφαλαίων απ’ το Μαϊάμι που συγκαταλέγεται στην τριάδα των πλέον ενεργών επενδυτών στη χώρα.

Να σημειωθεί ότι η H.I.G. Capital έχει στο χαρτοφυλάκιό της δύο ξενοδοχειακές μονάδες στη Ρόδο, οι οποίες αποκτήθηκαν από την Aldemar, συμφερόντων του ομίλου Αγγελοπούλου και ειδικότερα τα ξενοδοχεία της Τουριστικές Επιχειρήσεις Νότου Α.Ε., που είναι γνωστά ως Paradise Village και Amilia Mare στην Καλλιθέα της Ρόδου, συνολικής δυναμικότητας 2.300 κλινών.

Όπως σημειώνει ο κ. Μπήτρος, “η ανάταξη του νησιού και του τουριστικού προϊόντος είναι τώρα επιβεβλημένη, ωστόσο μπορεί να στηριχθεί στα όσα θετικά αναδείχθηκαν από αυτή την μεγάλη δοκιμασία. Αρετές, όπως η αυταπάρνηση των Ροδίων και των ανθρώπων του τουρισμού, η ουσία της ελληνικής φιλοξενίας, η ευρηματικότητα, αποτελεσματικότητα και η αφοσίωση στην εξυπηρέτηση και “προστασία‘ του επισκέπτη που τίμησε και φέτος την Ρόδο με την προτίμηση του, λειτούργησαν καταλυτικά. Η ενότητα και η προσήλωση στον κοινό σκοπό ανέδειξαν το “ἡ ἰσχύς ἐν τῇ ἑνώσει“. Μέσα από τις φλόγες, βγήκαν ανθρώπινες ιστορίες που έφτασαν μακριά, άγγιξαν “βαθιά“ προσωπικά συναισθήματα, από τα συνηθισμένα “τετριμμένα“ καλοκαιρινά post από τις πισίνες των ξενοδοχείων μας»προσθέτει ο κ. Μπήτρος.

Συνεχίζει μάλιστα τονίζοντας ότι τώρα «είναι η ώρα της ανασυγκρότησης με την ίδια αποφασιστικότητα που δείξαμε στη μάχη ενάντια στη φωτιά. Η μάχη της επόμενης μέρας απαιτεί αντίστοιχη κινητοποίηση, μέσα από την συναντίληψη πως και η μεγαλύτερη καταστροφή μπορεί να δημιουργήσει μια ευκαιρία για το αύριο. Δεν είναι μια παρηγορητική σκέψη αυτή, αλλά μια ρεαλιστική προσέγγιση, προσανατολισμένη στη λύση και όχι στο πρόβλημα.

Η επόμενη μέρα λοιπόν πρέπει να καταστήσει όλους εμάς που εμπλεκόμαστε με την τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου, ετοιμοπόλεμους ώστε να συνεχίσουμε συντονισμένα και με μεγαλύτερο σθένος τις προσπάθειές μας για την αναγέννηση και επανατοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου σε καλύτερες βάσεις».

Παράλληλα ο επικεφαλής της HIG αναφέρεται και στα νέα δεδομένα που φέρνει στον τουρισμό η κλιματική αλλαγή, η οποία, όπως εξηγεί «μας φέρνει αντιμέτωπους με τη νέα πραγματικότητα την οποία καλούμαστε να διαχειριστούμε εφεξής». «Μπορεί τα τελευταία χρόνια να βλέπουμε σταδιακά την εξέλιξη του τουριστικού μας προϊόντος μέσα από το πρίσμα της βιωσιμότητας αλλά αυτό πλέον δεν αρκεί. Τα ραγδαίως επιδεινούμενα δεδομένα, μας οδηγούν στο να υπερβούμε τις υφιστάμενες δομές και δεσμεύσεις όχι απλά για «πιο βιώσιμες λύσεις» αλλά για «βιώσιμες και διατηρήσιμες. Καλούμαστε να πάμε οικειοθελώς και συντεταγμένα να ενισχύσουμε την αειφορία του τουρισμού σε όλα του τα στάδια: από τον σχεδιασμό και την κατασκευή των μονάδων, την τοποθέτηση αυτών στο τοπικό μικρό-περιβάλλον, την εκπαίδευση των ανθρώπων μας, την παροχή των υπηρεσιών με απαραίτητη προϋπόθεση τη συνεργασία μας με τις τοπικές κοινωνίες λαμβάνοντας υπόψη όλους του παράγοντες κινδύνου. Να εντάξουμε τη νέα αυτή «κανονικότητα» που είναι γεμάτη απρόβλεπτες προκλήσεις, στη συνολική αντίληψη των τουριστικών επενδύσεων μας.

Δεν χρειάζεται απλώς αναστοχασμός, χρειάζεται ουσιαστική δράση και αλλαγή μοντέλου στηριγμένου στη συνεργασία και αποτελεσματικότητα στην πράξη των ανθρώπων του τουρισμού, γιατί η κλιματική αλλαγή δεν αντιμετωπίζεται ατομικά αλλά ομαδικά» καταλήγει εμφατικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πυρκαγιές: Χωρίς ενεργά μέτωπα Ρόδος, Κέρκυρα, Μαγνησία- Πολύ υψηλός κίνδυνος για έξι περιφέρειες της Ελλάδας

Ρόδος: Άρση κινδύνου για δέκα χωριά με μήνυμα από το 112

Κλείνει την ψαλίδα ο οδικός τουρισμός - Η πορεία του Ιουνίου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider