Με μία διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων επέστρεψε «δυναμικά» στο Super Bowl η Porsche, η οποία ήταν απούσα από το μεγάλο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ για 23 χρόνια.
Η διαφήμιση με τίτλο «The Chase» είναι η πρώτη από το 1997 και παρουσίασε το νέο sports ηλεκτρικό αυτοκίνητο Taycan. Μετά από ένα αυτοκυνηγητό που ξεκίνησε από το Μουσείο της Porsche στη Στουτγκάρδη, στη Γερμανία, ένας κλέφτης κατάφερε να ξεφύγει με το Taycan Turbo S.
Σύμφωνα με το CNBC, η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει πως, η διαφήμιση του Taycan στο Super Bowl ήταν απαραίτηση, για την προσέλκυση μεγαλύτερου ενδιαφέροντος στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων.