Το 2020 δεν συμπεριλαμβάνεται στις καλές χρονιές του αυτοκινήτου εξαιτίας της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού. Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει ωστόσο διατεθειμένη να πάρει εφέτος το αίμα της πίσω λανσάροντας πάνω από 100 νέα μοντέλα, ορισμένα από τα οποία απευθύνονται ξεκάθαρα στους σκληροπυρηνικούς φίλους της γρήγορης οδήγησης. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελούν βεβαίως οι πανίσχυροι κινητήρες τους, όπως συμβαίνει με τα πέντε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων που ξεχωρίσαμε και παρουσιάζουμε
5 μοντέλα που θα μας ανεβάσουν την αδρεναλίνη το 2021
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- ΑΓΟΡΕΣ
- TAX & LABOUR
- ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- SUSTAINABILITY
- ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
Ένα πραγματικό υπεραυτοκίνητο με υβριδική τεχνολογία και 1.000 ίππους ισχύ. Η Ferrari SF90 θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο σε ανοιχτή έκδοση Cabrio με ηλεκτροκίνητο μηχανισμό για την αλουμινένια οροφή της. Τα 0 – 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,5’’, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 14,2 λίτρα ανά 100 χλμ. Όσο για την τιμή, αυτή ξεκινά από 473.000 ευρώ και θεωρείται για κάποιους πολυεκατομμυριούχους συμπολίτες μας πραγματικό… κελεπούρι.
Η STO (από τα αρχικά των λέξεων Super Trofeo Omologata) θα αποτελέσει την κορυφαία έκδοση της Lamborghini Huracan και αποτελεί επί της ουσίας ένα αγωνιστικό μοντέλο με άδεια κυκλοφορίας και για δημόσιους δρόμους, ενώ οι τιμές του θα ξεκινούν από περίπου 260.000 ευρώ. Το ιταλικό supercar εξοπλίζεται με V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα 640 ίππων και με 565 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, είναι καθαρόαιμα πισωκίνητο, χρειάζεται μόνον 3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.
Μετά από αρκετά χρόνια παρουσιάζει η Maserati με την MC20 ένα πραγματικά νέο μοντέλο, με το οποίο θα πραγματοποιήσει τον Μάιο δυναμικό comeback στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Καρδιά της MC20 αποτελεί ο καινοτόμος V6 κινητήρας με σύστημα διπλής ανάφλεξης και τεχνολογία από τη Formula 1, που αποδίδει 630 ίππους και είναι ταυτόχρονα περίπου 30% οικονομικότερος σε κατανάλωση σε σύγκριση με παρόμοια μηχανικά σύνολα. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 2,9’’, η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 325 χλμ./ώρα και οι τιμές του ιταλικού αυτοκινήτου θα ξεκινούν από περίπου 200.000 ευρώ.
H BMW γιορτάζει τα 35 χρόνια της Μ3 λανσάροντας τον Μάρτιο το μοντέλο νέας γενιάς που παραμένει πιστό στα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων και στους εξακύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Σήμα κατατεθέν της σπορ μπερλίνας, που θα κυκλοφορήσει και ως coupe με την ονομασία Μ4, αποτελεί χωρίς αμφιβολία η νέα μάσκα με το τεράστιων διαστάσεων «νεφρό». Ο τρίλιτρος Biturbo κινητήρας αποδίδει 480 ίππους και στην κορυφαία έκδοση Competition 510, οπότε για την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σταματά το χρονόμετρο στα 4,2’’ (3,9’’ η έκδοση Competition). Οι βασικές εκδόσεις της Μ3 θα εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ αρχικά θα κυκλοφορήσουν ως πισωκίνητες για να ακολουθήσουν αργότερα και τετρακίνητες. Οι τιμές εκκίνησης θα κυμαίνονται γύρω στις 110.000 ευρώ για τις απλές Μ3 και λίγο υψηλότερα για τις εκδόσεις Competition.
Μην αναρωτιέστε, τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι, αφού οι Κορεάτες λανσάρουν στην αγορά το απόλυτο ίσως καυτό hatchback στην κατηγορία value for money. Ο turbo κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 204 άλογα και έχει εύκολο έργο με τα 1.190 κιλά του αμαξώματος με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε μόνον 6,7’’ με τη διαμεσολάβηση ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Το Hyundai i20 N αναμένεται την άνοιξη στους ευρωπαϊκούς δρόμους με τιμές εκκίνησης γύρω στις 24.000 ευρώ, που δικαιολογούν απόλυτα τον χαρακτηρισμό ‘’ευκαιρία’’.
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.