Η εξισορρόπηση της κατάστασης με τη διαθεσιμότητα ημιαγωγών βοήθησε την Hyundai Motor Company να αυξήσει τις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων και να βελτιώσει τα οικονομικά της στοιχεία. Όπως ανακοίνωσε ο κατασκευαστής από τη Νότια Κορέα, τα έσοδα κατά το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 37,7 τρισεκατομμύρια γουόν (περίπου 26,5 δισ. ευρώ). Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 30,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 και οφείλεται στην άνοδο των πωλήσεων κατά 14%.
Συνολικά η Hyundai διέθεσε 1.025.008 οχήματα (162.439 στην Κορέα και 862.569 στον υπόλοιπο κόσμος), έναντι 898.902 οχημάτων το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι εκτιμήσεις της πάντως για όλο το 2022 αναθεωρήθηκαν προς τα κάτω, στα 4,01 εκατ. πωλήσεις, από 4,32 εκατ. που ήταν η αρχική πρόβλεψη.
Η Hyundai ανακοίνωσε υποχώρηση τόσο στα λειτουργικά κέρδη (κατά 3,4%) και στα καθαρά κέρδη (-5,1%), συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους διαμορφώθηκε στο 4,1%.
Στην κορεάτικη εταιρεία εκτιμούν ότι οι ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες και το υψηλό μερίδιο των SUV αλλά και της πολυτελούς μάρκας Genesis στο σύνολο των πωλήσεων, θα επιφέρουν αύξηση ενοποιημένων εσόδων στο 19-20%, έναντι αρχικής πρόβλεψης 13-14% και του ενοποιημένου περιθώριο λειτουργικού κέρδους 6,5-7,5% (έναντι πρόβλεψης για 5,5-6,5%).