NIO: Με σημαντική άνοδο πωλήσεων έκλεισε το 2022 για την κινεζική μάρκα

Κώστας Μπιτσικώκος
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
NIO: Με σημαντική άνοδο πωλήσεων έκλεισε το 2022 για την κινεζική μάρκα
Nio ET7
Η ΝΙΟ ενισχύει την παρουσία της στην Ευρώπη, με τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη γκάμα της.

Τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το Δεκέμβριο αλλά και συνολικά το 2022 ανακοίνωσε η ΝΙΟ. Η μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Κίνα παρέδωσε 15.815 ηλεκτρικά οχήματα τον τελευταίο μήνα του έτους, αριθμός που είναι κατά 50,8% αυξημένος σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2021. Σε επίπεδο έτους, οι παραδόσεις έφθασαν τις 122.486 το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 34% συγκριτικά με το 2021.

Η ΝΙΟ δραστηριοποιείται ήδη στην Ευρώπη. Η αρχή έγινε το 2021 στη Νορβηγία και ακολούθησαν στα τέλη του 2022 Γερμανία, Ολλανδία, Δανία και Σουηδία. Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2025 να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες και αγορές παγκοσμίως.

Το ΕΤ7, το μεγάλο ηλεκτρικό sedan της NIO, εξασφάλισε την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP, γεγονός που ενισχύει την εικόνα της μάρκας στο απαιτητικό ευρωπαϊκό κοινό. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να αρχίσουν οι παραδόσεις στην Ευρώπη του μεσαίου SUV EL7 και του μεσαίου sedan ET5.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider