Στην Cupra στηρίχθηκε η Seat κατά το «δύσκολο» για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 2022, προκειμένου να περιορίσει όσο το δυνατόν τις απώλειές της. Οι συνέπειες από την πανδημία (ελλείψεις στους ημιαγωγούς) όσο και τον Πόλεμο στην Ουκρανία (ελλείψεις σε πρώτες ύλες, υψηλό κόστος ενέργειας) έχουν οδηγήσει σε χαμηλά επίπεδα την παραγωγή οχημάτων.
«Καθώς ήμασταν αντιμέτωποι με τις ελλείψεις ημιαγωγών και λοιπών εξαρτημάτων, λάβαμε τη στρατηγική απόφαση να δώσουμε προτεραιότητα στα μοντέλα υψηλότερου περιθωρίου κέρδους της Cupra, σε σχέση με αυτά της Seat», δήλωσε ο Γουέιν Γκρίφιθς, CEO και των δύο brands. «Αυτό επηρέασε τον αριθμό παραδόσεων της Seat, όμως ήταν απαραίτητο προκειμένου να εξασφαλίσουμε μακροπρόθεσμη σταθερότητα στο σύνολο της εταιρείας».
Κατά το 2022, η Cupra κατέγραψε 152.900 παραδόσεις αυτοκινήτων, σημειώνοντας άνοδο 92,7% έναντι του 2021 (79.300). Αντίθετα, η Seat είδε τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 40,5%, από 391.200 αυτοκίνητα το 2021 στα 232.700 το 2022.