Εντυπωσιακή ανθεκτικότητα εν μέσω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και της ενεργειακής κρίσης η Dacia το 2022. Η μάρκα προσιτών αυτοκινήτων κατέγραψε άνοδο πωλήσεων κατά 6,8%, με 573.800 παραδόσεις οχημάτων. Η επίδοση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία από τη στιγμή που οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η θυγατρική του Ομίλου Renault υποχώρησαν κατά μέσο όρο 5,5% το 2022 σε σχέση με το 2021.
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει περιορισμένη γκάμα, η Dacia έχει πιστούς πελάτες κυρίως στην αγορά λιανικής, χάρη στα «value for money» μοντέλα της. Το μερίδιό της στο συγκεκριμένο τομέα ανήλθε το 2022 στο 7,6%, από 6,2% που ήταν το 2021. Παράλληλα έπιασε μερίδιο 3,7% στην Ευρώπη συνολικά σε επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).
Κεντρικοί πυλώνες της Dacia κατά το 2022 ήταν το Sandero με 229.500 αυτοκίνητα (+1,2%), το Duster με 197.100 μονάδες (+5,8%), το Jogger με 56.800 πωλήσεις στην πρώτη του χρονιά και το μικρό ηλεκτρικό crossover Spring με 48.900 αυτοκίνητα (+75%).
Φέτος η Dacia ανανεώνει την εταιρική της εικόνα στις εκθέσεις της και ετοιμάζεται να λανσάρει μία νέα – ισχυρότερη – έκδοση του Spring καθώς και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, το Jogger Hybrid 140.