Το smart #1, ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό SUV μήκους 4,27 μέτρων, είναι το πρώτο μοντέλο στη νέα εποχή της μάρκας, η οποία πλέον ανήκει κατά 50/50 στην Mercedes-Benz και την κινεζική Geely. Τα πρώτα στοιχεία από την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου είναι θετικά για τη smart, η οποία ανακοίνωσε ότι τον Μάρτιο κατέγραψε 5.911 παραδόσεις του #1.
Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 63% σε σχέση με το Φεβρουάριο, ενώ συνολικά από τον περασμένο Σεπτέμβριο – όταν και άρχισαν οι πωλήσεις του #1 στην Κίνα – έχουν παραδοθεί στους πελάτες της smart 21.909 αυτοκίνητα. Η επίδοση της smart έρχεται σε αντίθεση με την οριακή κάμψη της αγοράς στην Κίνα τον Μάρτιο.
Το smart #1 άρχισε πρόσφατα να πωλείται σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ όσον αφορά την Ελλάδα δεν είναι ακόμα γνωστό αν το λανσάρισμά του θα γίνει εντός του 2023. Τα νέα smart σχεδιάζονται στην Ευρώπη, με τη γραμμή παραγωγής τους να είναι στην Κίνα.
Στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης (18 Απριλίου) η smart θα αποκαλύψει το επόμενο μοντέλο της. Το #3 είναι ένα coupe SUV, το οποίο αναμένεται στην Ευρώπη το 2024.