Η Mercedes-Benz ακύρωσε την επόμενη γενιά πλατφόρμας που είχε σχεδιαστεί ειδικά για τους διαδόχους των EQS και EQE λόγω των χαμηλών πωλήσεων των τωρινών μοντέλων, σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt. Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία MB.EA Large, ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2028. Η ακύρωσή της θα εξοικονομήσει στην Mercedes-Benz περίπου 4 έως 6 δισεκατομμύρια ευρώ σε κόστος ανάπτυξης και επανασχεδιασμού, σύμφωνα με τις εμπιστευτικές πηγές που επικαλείται το δημοσίευμα.
Παρά την ακύρωση της MB.EA Large, οι διάδοχοι των τωρινών EQS και EQE EVs, συμπεριλαμβανομένων των sedan και SUV, παραμένουν στο πρόγραμμα, αλλά θα βασίζονται σε αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας EVA2 που χρησιμοποιείται επί του παρόντος για τα κορυφαία ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας. Σύμφωνα με το Autocar, η αρχιτεκτονική φόρτισης 400 volt θα αναβαθμιστεί σε σύστημα 800V στα επερχόμενα EQE και EQS. Οι μπαταρίες θα προσφέρουν περισσότερη ενέργεια σε σύγκριση με τα τωρινά μοντέλα και οι ηλεκτροκινητήρες θα αντικατασταθούν με πιο αποδοτικές μονάδες.
Άλλες πλατφόρμες της Mercedes-Benz που βρίσκονται σε ανάπτυξη περιλαμβάνουν την πλατφόρμα MMA, σχεδιασμένη για ηλεκτρικά και συμβατικά μοντέλα όπως τα CLA, GLA και GLB, την MB.AMG για σπορ αυτοκίνητα και την MB.Van για επαγγελματικά οχήματα. Η τελευταία αλλαγή στα σχέδια ηλεκτρικών οχημάτων της γερμανικής εταιρείας έρχεται μετά την αναβολή του στόχου για επίτευξη μεριδίου 50% σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από το 2025 έως το 2030. Η Mercedes-Benz επίσης ανέστειλε τα σχέδια να πωλεί μόνο ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030 σε ορισμένες αγορές.