Η ίδρυση της AMG πραγματοποιήθηκε το 1967 και φέτος η εμβληματική θυγατρική της Mercedes γιορτάζει τα 50 χρόνια της. Δύο πρώην μηχανικοί του τμήματος αγωνιστικών κινητήρων της Mercedes, οι Hans Werner Aufrecht και Erhard Melcher, αποφάσισαν τότε να ξεκινήσουν έναν οίκο βελτίωσης των κινητήρων παραγωγής της μάρκας. Έτσι γεννήθηκε η AMG, από τα αρχικά των επιθέτων των ιδρυτών της και τον τόπο καταγωγής τους, το Grossaspach.
Η εμπλοκή με τους αγώνες δεν άργησε να έρθει, με τη φήμη της AMG να εξαπλώνεται εντός και εκτός Γερμανίας. Τη δεκαετία του ’90 ξεκινά η επίσημη συνεργασία της AMG με την Mercedes και το 1999 εξαγοράζεται και μετονομάζεται σε Mercedes-AMG GmbH.
Σήμερα η AMG κατασκευάζει αγωνιστικά ιδιωτικών συμμετοχών για τα εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα αντοχής, συμμετέχει η ίδια στο DTM και στο WEC ενώ τα τελευταία χρόνια μονοπωλεί και τα πρωταθλήματα στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της F1, με την κορυφαία W08. Φυσικά επιμελείται τις κορυφαίες εκδόσεις όλων των μοντέλων παραγωγής της Mercedes, εκτός της B Class.
Με δεκάδες πρωταθλήματα και εκατοντάδες νίκες, η AMG έχει αναδειχθεί στην κορυφαία σήμερα μάρκα στο χώρο των αγώνων και των σπορ αυτοκινήτων παραγωγής.
Για το άμεσο μέλλον η Mercedes - AMG ετοιμάζει το Hypercar Project One, το οποίο θα είναι ένα αυτοκίνητο F1 παραγωγής, το πρώτο στον κόσμο με αυτούσια την υβριδική μονάδα ισχύος του αγωνιστικού μονοθέσιου και απόδοση άνω των 1.000 ίππων. Το Project One θα το δούμε σε μορφή παραγωγής στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο του 2017.
Για τον εορτασμό των 50 χρόνων της η εταιρεία παρουσίασε τη Mercedes-AMG GT C Edition 50 με 557 ίππους ισχύος και 680 Nm ροπή από τον τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα.
Παράλληλα, ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση σε πέντε μόλις αντίτυπα για ιδιώτες, της αγωνιστικής GT3 Edition 50. Η έκδοση αυτή βασίζεται στο αγωνιστικό AMG GT3 και έχει μια νέα αποκλειστική γκρι βαφή με μαύρες ρίγες στο καπό. Επίσης υπάρχουν και ειδικά λογότυπα «50 Years AMG» στις πόρτες, στις ζώνες ασφαλείας και στο καπό.
Η γκάμα των μοντέλων της Mercedes – AMG αναμένεται να επεκταθεί ακόμα περισσότερο, καθώς το πρωτότυπο GT Concept, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, προλογίζει ένα τετράθυρο GT κορυφαίων επιδόσεων. Αυτό θα έχει υβριδική μονάδα ισχύος, ακριβώς όπως και το hypercar Project One, μαζί με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ισχύς του θα είναι 800 ίπποι συνδυάζοντας καταιγιστικές επιδόσεις και κορυφαία διαχείριση ενέργειας. Με αυτό το μοντέλο, η Mercedes – AMG ξεκινά τη μεγάλη πορεία προς τα 100 χρόνια της, τα οποία θα χαρακτηρίζονται όπως πάντα από αγωνιστικές επιτυχίες, εντυπωσιακές επιδόσεις και την αναζήτηση της απόλυτης απόλαυσης της οδήγησης μέσω τεχνολογίας αιχμής.