Σε έναν κόσμο που οδεύει ολοταχώς προς τα ηλεκτρικά οχήματα, υπάρχουν εταιρείες με αιχμή του δόρατος στις πωλήσεις τους τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα. Προφανώς όμως υπάρχει και η αντίπερα όχθη, με αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες φαίνεται να μην συμμερίζονται και τόσο την παραπάνω διαπίστωση, με τα ποσοστά τους σε πωλήσεις diesel μοντέλων να βρίσκονται κάτω ή κοντά στο 1/3 επί του συνόλου των πωλήσεων τους.
Να σημειωθεί ότι παρά την αντεπίθεση της βενζίνης και την παράλληλη συνεχιζόμενη τάση για απαξίωση των diesel κινητήρων, οι τελευταίοι συνεχίζουν να αποτελούν σημαντική επιλογή για τα αγοραστικό κοινό, το οποίο αξιολογεί σύμφωνα με τις ανάγκες του, τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα τους. Την ίδια στιγμή τα στοιχεία της Jato Dynamics σε ότι αφορά στις εταιρείες οι οποίες δεν είναι τόσο δημοφιλείς για τις diesel επιλογές τους, είναι τα εξής:
Dacia
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 39%
Fiat
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 36%
Hyundai
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 32%
SEAT
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 30%
MINI
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 29%
Opel
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 28%
Mazda / Honda
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 26%
Mitsubishi
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 23%
Suzuki
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 8%
Toyota
Ποσοστό πωλήσεων diesel: 7%