Η Singles Day, γιορτάζεται στην Κίνα την 11η Νοεμβρίου και είναι μία μέρα αντίστοιχη με τη Black Friday και τη Cyber Μoday.
Εκτός Κίνας δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, ωστόσο χάρη στην Alibaba τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε μία ημέρα καταναλωτικής φρενίτιδας, που ξοδεύονται πολλά δισ. δολάρια. Οι πωλήσεις της Alibaba κατά τη Single Day ξεπερνούν τις αντίστοιχες οποιασδήποτε άλλης μέρας προσφορών.
Φέτος ο κινεζικός κολοσσός κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων ξεπερνώντας τα 30 δισ. δολάρια μέσα σε ένα 24ωρο.
Total GMV has exceeded US$30 billion for this year's #Double11. pic.twitter.com/vIlrXdq4d0
— Alibaba Group (@AlibabaGroup) 11 Νοεμβρίου 2019
Η «Ημέρα των Εργένηδων» θεωρείται ότι ξεκίνησε τη δεκαετία του ’90 στα πανεπιστήμια από άνδρες που γιόρταζαν την εργένικη ζωή τους. Άλλωστε η ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσους να αποτελεί αναφορά στους εργένηδες.
Το 2009, η Alibaba προχώρησε στην πρώτη καταναλωτική καμπάνια για τη συγκεκριμένη ημέρα, προσφέροντας γενναίες εκπτώσεις στην πλατφόρμα αγορών Tmall. Την ξεκίνησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ντάνιελ Τζανγκ για να προωθήσει μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα το αμερικανικό δίκτυο CNBC.
Η Alibaba είδε την αξία όλων των προϊόντων που πωλούνται μέσα από τις πλατφόρμες της να διαμορφώνεται στα 7,8 εκατ. δολάρια κατά την Ημέρα των Εργένηδων το 2009. Πέρυσι, το νούμερο αυτό ξεπέρασε τα 25 δισ. δολάρια, με την 11η Νοεμβρίου να αποτελεί πλέον ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως events αγορών.
«Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να μετατρέψουμε την εκδήλωση αυτή σε μια εμπορική ημέρα για όλη την κοινωνία.Νομίζω ότι πρόκειται για φαινόμενο», δήλωσε ο Τζανγκ στο CNBC σε συνέντευξή του πέρσι.