Υπ. Ανάπτυξης: Η γραμμή Ροδοδάφνη-Ρίο στο επιχειρησιακό πρόγραμμα υποδομών μεταφορών 2014-2020

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Υπ. Ανάπτυξης: Η γραμμή Ροδοδάφνη-Ρίο στο επιχειρησιακό πρόγραμμα υποδομών μεταφορών 2014-2020
Το ΕΣΠΑ αποτελεί σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο και για κρίσιμα έργα υποδομής που αφορούν στην αναβάθμιση των μεταφορών της χώρας μας.

Υπογράφηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ & ΤΑ στις 03–06-2022, η Ένταξη της Πράξης «Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη έως Ρίο» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη.

Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης, στο φυσικό αντικείμενο του προτεινόμενου έργου περιλαμβάνονται εργασίες για την ολοκλήρωση του τμήματος από την είσοδο του ΣΣ Ροδοδάφνης έως την περιοχή του Ρίου, μήκους 28,8 χλμ, της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα. Όλες οι εργασίες θα εκτελεστούν επί της υποδομής (επιχωμάτων, γεφυρών, σηράγγων και τεχνικών) που κατασκευάζεται μέσω 2 εργολαβιών.

Το συνολικό κόστος της Πράξης ανέρχεται σε 177.775.799,67 € με τη δημόσια δαπάνη της πράξης που προτείνεται για εγγραφή στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων να ανέρχεται σε 177.775.799,67 €. Το επιλέξιμο ποσό της δημόσιας δαπάνης, το οποίο προτείνεται για εγγραφή στο ΠΔΕ ανέρχεται σε 43.820.000,00 €.

Δικαιούχος του έργου είναι η Έργα ΟΣΕ ΑΕ ενώ ως ημερομηνία έναρξης του έργου ορίζεται η 27/08/2021 και λήξης η 31/12/2023.

Το ΕΣΠΑ αποτελεί σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο και για κρίσιμα έργα υποδομής που αφορούν στην αναβάθμιση των μεταφορών της χώρας μας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Υπ. Ανάπτυξης: «Στήνεται» Project Management Office για 9 δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης μέσω του ΤΑΙΠΕΔ

Τι έρχεται σε Μετρό (επεκτάσεις) και Σιδηρόδρομο (ανταγωνιστικός διάλογος) – Φθινόπωρο η δημοπράτηση της Γραμμής 2 προς Ίλιον

Σιδηρόδρομος: Το timing για τον διαχωρισμό ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ – Εν αναμονή των μεγάλων ΣΔΙΤ

gazzetta
gazzetta reader insider insider