Έρευνα της αμερικανικής εταιρείας ερευνών C+R Research αποκαλύπτει πως η πλειοψηφία των καταναλωτών πληρώνουν περισσότερα χρήματα, από όσα συνειδητοποιούν, σε συνδρομές για προϊόντα και υπηρεσίες.
Όπως αναφέρεται, οι καταναλωτές πιστεύουν πως ξοδεύουν σε συνδρομές περί τα 86 δολάρια μηνιαίως, κατά μέσο όρο, ενώ στην πραγματικότητα το ποσό αυτό είναι υψηλότερο. Για την ακρίβεια, όταν έγινε συγκεκριμένη καταγραφή φάνηκε πως «τελικά» ο μέσος όρος των μηνιαίων συνδρομών ανήλθε σε 219 δολάρια. Δηλαδή, 133 δολάρια περισσότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα.
Περισσότεροι από τους μισούς που ερωτήθηκαν, υποτίμησαν τα μηνιαία έξοδα προς συνδρομές κατά 100 δολάρια, τουλάχιστον:
Με την «έκρηξη» των συνδρομητικών υπηρεσιών κατά την τελευταία δεκαετία, έχει γίνει «δύσκολο» να κρατήσει κανείς ακριβή λογαριασμό.
Στοιχεία της Statista δείχνουν πως το 2020, οι πληρωμένες συνδρομές σε μέσα ενημέρωση και πλατφόρμες προσφορών ψυχαγωγίας, ανήλθαν σε 12 ανά καταναλωτή, κατά μέσο όρο. Ενώ στην κατηγορία των Millenials οι μέσες μηνιαίες πληρωμένες συνδρομές ήταν 17.
Λόγω της συνήθως αυτοματοποιημένης ανανέωσης και πληρωμής των συνδρομών, μέσω χρεωστικών ή και πιστωτικών καρτών, είναι ευκολότερο για τους χρήστες να μην αντιληφθούν το πραγματικό κόστος. Μάλιστα, το 86% των χρηστών έχουν επιλέξει να πληρώνονται αυτόματα οι περισσότερες, αν όχι όλες, οι συνδρομές.
Παράλληλα, το 42% των χρηστών δήλωσαν πως έχουν ξεχάσει πως «εξακολουθούν» να χρεώνονται για συνδρομές που δεν χρησιμοποιούν πλέον.
Σχεδόν το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα «υποτίμησαν» το κόστος των συνδρομών τους από 100 έως και 199 δολάρια.
Ακόμα ένα 24% δεν υπολόγισαν σωστά το κόστος αυτό με διαφορά άνω των 200 δολαρίων.
Σύμφωνα με την έρευνα της C+R Research, οι πιο συνηθισμένες «ξεχασμένες» συνδρομές αφορούν σε:
Με πληροφορίες από το CNBC