Για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ, οι πλατφόρμες streaming σειρών και ταινιών ξεπέρασαν τον χρόνο παρακολούθησης των «συμβατικών» καλωδιακών καναλιών τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθεάσεων της Nielsen.
Συνολικά, οι πλατφόρμες streaming συγκέντρωσαν το 34,8% της τηλεθέασης φτάνοντας σε νέο ιστορικό υψηλό, με τα καλωδιακά κανάλια να σημειώνουν 34,4% και τα «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα να έχουν ποσοστό 21,36%
Η θέαση περιεχομένου streaming από τις πλατφόρμες της Netflix, του YouTube και του HBO MAX αυξήθηκε 22,6% σε ετήσιο επίπεδο, ενώ η θέαση στα τηλεοπτικά δίκτυα έπεσε 9,8% και στα καλωδιακά κανάλια κατά 8,9%.
Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στις μεταδόσεις αθλητικών προγραμμάτων, με απώλειες 43% σε ετήσιο επίπεδο και 41% σε σχέση με τον Ιούνιο.
«Το streaming λειτουργεί παντού. Όλοι έρχονται», δήλωσε τον περασμένο μήνα ο συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix Inc., Reed Hastings, σχολιάζοντας τα τελευταία ευρήματα της εταιρείας. «Είναι σίγουρα το τέλος της [παραδοσιακής] τηλεόρασης τα επόμενα πέντε, 10 χρόνια» συμπλήρωσε.
Η αύξηση του χρόνου που αφιερώνουν οι τηλεθεατές στο streaming είναι ένα αισιόδοξο σημάδι για πολλές εταιρείες που έχουν λανσάρει αντίστοιχες πλατφόρμες προς τους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια και πασχίζουν να προσελκύσουν συνδρομητές σε μια γεμάτη αγορά.
Πολλές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει αρκετά στο περιεχόμενο που προωθούν σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν νέους πελάτες, θυσιάζοντας την κερδοφορία για την ανάπτυξη.
Οι μητρικές εταιρίες της Disney, το HBO Max και το Peacock δήλωσαν πρόσφατα ότι οι επιχειρήσεις τους έχασαν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια μόνο το τελευταίο τρίμηνο.
Εν τω μεταξύ, πολλές υπηρεσίες πασχίζουν να κρατήσουν νέους συνδρομητές μακροπρόθεσμα, καθώς το ποσοστό των θεατών που αποχωρεί αυξάνεται σε όλο τον κλάδο, μιας και περισσότερα νοικοκυριά μεταπηδούν από τη μια υπηρεσία στην άλλη όταν τελειώνουν μία συγκεκριμένη σειρά.
Η πρωτιά στην Netflix
Η Nielsen ανάφερε πως οι Αμερικανοί παρακολούθησαν 191 δισ. λεπτά ανά εβδομάδα στις πλατφόρμες streaming, με την Netflix να είναι η «πρωταθλήτριας» της κατηγορίας, με άνοδο στον χρόνο παρακολούθησης κατά 8% για τον Ιούλιο σε μηνιαίο επίπεδο.
«Ναυαρχίδα» τη πλατφόρμας αναδείχθηκε η σειρά Strangers Things, με 18 δισ. λεπτών θέασης, μετέδωσε το MarketWatch.