Μπάρμπα Στάθης: Εννιά στα 10 νοικοκυριά χρησιμοποιούν τα προϊόντα της 

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μπάρμπα Στάθης: Εννιά στα 10 νοικοκυριά χρησιμοποιούν τα προϊόντα της 

Κλείνει 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και 9 στα 10 νοικοκυριά απολαμβάνουν τα προϊόντα της.

Ο λόγος για την Μπάρμπα Στάθης έχει τις κύριες παραγωγικές & αποθηκευτικές της μονάδες στη Θεσσαλονίκη, ενώ διαθέτει αποθηκευτικές μονάδες στην Αθήνα, στη Λάρισα και στη Βουλγαρία. Η εταιρεία βασίζεται στην εμπιστοσύνη που σταθερά της δείχνουν οι καταναλωτές και, εκτός από την ηγετική θέση που κατέχει στην εγχώρια αγορά, αναπτύσσεται δυναμικά και στο εξωτερικό, κυρίως με τα καταψυγμένα προϊόντα ζύμης, στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας.

Κατά το 2017, οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 14%, σε σχέση με το 2016. Αναλυτικότερα, η αύξηση στα καταψυγμένα λαχανικά ήταν 10,8% και στις καταψυγμένες ζύμες 15,6%. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στην ανάπτυξη των μεγάλων πελατών, καθώς και στην είσοδο της Εταιρείας σε νέες αγορές.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στον Καναδά, χώρα στην οποία πραγματοποιούνται πλέον οι περισσότερες εξαγωγές, σημείωσαν αύξηση κατά 60% και στην Αγγλία κατά 19%. Συγχρόνως, τα branded προϊόντα καταψυγμένης ζύμης πραγματοποίησαν είσοδο σε νέες αγορές, όπως τη Μάλτα και το Κατάρ, με θετικά αποτελέσματα.

Το 2017, ο όμιλος Μπάρμπα Στάθης κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 1,3%, διατηρώντας τα ηγετικά μερίδια στους κλάδους δραστηριότητάς της. Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, πέτυχε αύξηση 26,2% καθώς τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων ανήλθαν σε 24,5 εκατ. έναντι 19,4 εκατ. το 2016.

Στο σύνολο της αγοράς των καταψυγμένων λαχανικών, που το 2017 κινήθηκε ανοδικά (+3,4% σε όγκο και +3,2 % σε αξία), η Μπάρμπα Στάθης διατήρησε την ηγετική της θέση και διαφύλαξε σταθερό το μερίδιό της, κατέχοντας σε όγκο 50,1% και σε αξία 62,1%.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στον τομέα της ζύμης, μέσω της Χρυσής Ζύμης, ένας κλάδος που το 2017 παρουσίασε άνοδο σε όγκο +5,5% και σε αξία +4,7%. Η Χρυσή Ζύμη, παρά το σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, τόσο από την πλευρά των υπόλοιπων μαρκών, όσο και του λιανεμπορίου, κατάφερε να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά, με σχεδόν σταθερό μερίδιο σε αξία 26,3% και σε όγκο 24,4%.

Η εταιρεία δίνει έμφαση στη δυναμική συνέχιση και υποστήριξη του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας με στόχο την αειφορία και την υποστήριξη της πρωτογενούς παραγωγής. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω του συγκριμένου προγράμματος, υποστηρίχθηκαν περισσότεροι από 1.000 επιλεγμένοι, Έλληνες παραγωγοί που καλλιέργησαν με ορθές αγροτικές πρακτικές 30.000 στρέμματα ελληνικής γης με άριστες, παραδοσιακές ποικιλίες.

Επιπλέον, διαρκής είναι η στήριξη της εταιρείας στις κοινωνικές ομάδες που το έχουν περισσότερο ανάγκη με την παροχή 140.000 μερίδων φαγητού, ενώ μία από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, υπήρξε η διοργάνωση του φιλανθρωπικού περιπάτου «Κάνε ένα βήμα για την υγιεινή διατροφή» κατά τη διάρκεια της οποίας, η εταιρεία διέθεσε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Θεσσαλονίκης 10 τόνους καταψυγμένων λαχανικών.

Πολυπληθείς υπήρξαν και κατά το 2017, οι διακρίσεις της Μπάρμπα Στάθης, η οποία ξεχώρισε τόσο εταιρικά, διακρινόμενη με τα βραβεία “Corporate Superbrands Greece”, «ΑΙΩΝΟΒΙΑ brands” και “Greek Business Champions” όσο και για τα καινοτομικά προϊόντα της: βραβείο Ermis για τη σειρά καταχωρίσεων του Φυσικού Πουρέ Λαχανικών, “Best Launch Award”, επίσης για τον Φυσικό Πουρέ αλλά και για την Pizza Χρυσή Ζύμη, “Σελφ Σέρβις Excellence Award” για τα προϊόντα Ολικής Άλεσης Χρυσή Ζύμη αλλά και “Packaging Innovation Award” για τη φρέσκια σαλάτα «Ευεξία» Μπάρμπα Στάθης και για την Pizza Χρυσή Ζύμη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider