Περί τα 2,3 δισ. δολάρια εκτιμάται πως άξιζει η δωρεάν διαφήμιση που έλαβε η Starbucks χάρη σε ένα ξεχασμένο ποτήρι καφέ που βλέθηκε στο πλατό του Game of Thrones και τελικά μαθαίνουμε πως δεν ήταν καν ποτήρι από καφέ της εταιρείας!
Κατά την διάρκεια της προβολής του επεισοδίου της Κυριακής, του τέταρτου επεισοδίου της τελευταίας σεζόν, οι φαν της σειράς παρατήρησαν πως σε ένα από τα πλάνα υπήρχε ένα σύγχρονο ποτήρι καφέ. Αμέσως, φωτογραφίες, βίντεο και memes έκαναν την εμφάνιση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και πολλές αναφορές από τα μέσα ενημέρωσης που αναφέρθηκαν εκτεταμένα, τόσο στην «γκάφα» της παραγωγής του HBO, όσο και την εταιρεία Starbucks, καθώς όλη νόμιζαν πως ήταν δικός της καφές.
Τελικά όμως, σύμφωνα με το CNBC, το ποτήρι του καφέ δεν ήταν Starbucks, αλλά ένα απλό ποτήρι από την εταιρεία που έκανε το κέτερινγκ για τους συντελεστές του σόου.
Η Στέισι Τζόουνς, CEO της εταιρείας marketing, Hollywood Branded, εκτιμά πως η δωρεάν – και κάπως παραπλανητική διαφήμιση – εκτιμάται πως αξίζει περί τα 2,3 δισ. δολάρια για τη Starbucks! Μάλιστα, σύμφωνα με την Τζόουνς υπήρξαν περισσότερες από 10.627 αναφορές στο όνομα της εταιρείας στο internet, την τηλεόραση και στο ραδιόφωνο ανά τον κόσμο.
Σημαντικά υψηλότερο υπολογίζει αυτό τον αριθμό η πλατφόρμα αναλύσεων Talkwalker, η οποία μέτρησε περισσόττερες από 193.000 αναφορές μέσα σε 48 ώρες από την προβολή του επεισοδίου, σε κοινωνικά δίκτυα, blogs και ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Δείτε εδώ τι απάντησαν HBO και Starbucks για το ξεχασμένο ποτήρι καφέ.