Συνεχίζεται η καμπάνια του ΕΟΤ «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» με «στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού και το καλωσόρισμα των εισερχόμενων επισκεπτών» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.
Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική. Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.
«Στην δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά μέσα μαζικής μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά οι καταχωρήσεις και η προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύει να καλωσορίσει τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσει την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από την μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Συνεχίζουμε...» δήλωσε σχετικά ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κος Δημήτρης Φραγκάκης.