Στην εκτίμηση πως και το 2021 αποτελεί μία «χαμένη χρονιά» για το λιανεμπόριο προχώρησε ο επικεφαλής του ομίλου Jumbo, Απόστολος Βακάκης, κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών.
Ο ίδιος σημείωσε παράλληλα πως υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με τον χρόνο επιστροφής στην κανονικότητα λόγω των συνεπειών της πανδημίας. Εκτίμησε ωστόσο ότι το 2021 θα είναι καλύτερο από την περσινή χρονιά εφόσον σταδιακά επαναλειτουργεί το λιανεμπόριο. Για τον τρέχοντα μήνα μάλιστα υπάρχει υπάρχει αισιοδοξία για θετικό πρόσημο πωλήσεων. Εξέφρασε ωστόσο την ελπίδα να αρθούν σύντομα στην ελληνική αγορά οι περιορισμοί των click away και click inside σημειώνοντας πως οι συγκεκριμένοι μέθοδοι αποτελούν «παράδοση και όχι πώληση των προϊόντων».
Στο α΄ τρίμηνο του 2021 πάντως οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 11%, πτώση η οποία αποδίδεται κυρίως στην έλλειψη δραστηριότητας στην ελληνική αγορά, όπου η εταιρεία πραγματοποιεί το 53% των πωλήσεων της. Το eshop στην Ελλάδα όπως επεσήμανε ο κ. Βακάκης βοήθησε ώστε να περιοριστούν οι απώλειες ενώ εκτίμησε ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμό 30% σε ετήσια βάση.
Στα επόμενα σχέδια περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων καταστημάτων καθώς και αποθηκευτικού κέντρου στη Ρουμανία ενώ ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πλάνο, ύψους 35-40 εκατ. ευρώ. Στη Ρουμανία μέσα στο 2021, η Jumbo αναμένεται να λειτουργήσει και e-shop με τον κ. Βακάκη, να εκτιμά πως μπορεί να προσφέρει σε ετήσια βάση τον τζίρο 2 ή 3 καταστημάτων Jumbo.