Rocket: Νέος παίκτης στην αγορά του online delivery - Ποιoι είναι οι Ουκρανοί που θέλουν να συναγωνιστούν efood, Box και Wolt

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Rocket: Νέος παίκτης στην αγορά του online delivery - Ποιoι είναι οι Ουκρανοί που θέλουν να συναγωνιστούν efood, Box και Wolt
rocket delivery Αθήνα
Μικρότερη αναμονή, χαμηλότερη προμήθεια, δωρεάν παράδοση υπόσχεται η νέα ουκρανική εταιρεία που κάνει το λανσάρισμά της στην περιοχή της Αθήνας.

Στις προοπτικές του online delivery στην Ελλάδα επενδύει και η Rocket, η ουκρανική εταιρεία online παραγγελίας και διανομής φαγητού, ανακοινώνοντας κι επισήμως την έναρξη των δραστηριοτήτων της στην περιοχή της Αθήνας. Ο νέος παίκτης που έρχεται να προστεθεί στην ελληνική αγορά της παραγγελίας και παράδοσης φαγητού θα πρέπει να συναγωνιστεί την γερμανική eFood, την θυγατρική του ΟΤΕ, Box, την φινλανδική startup Wolt και την delivery.gr του ομίλου Μούχαλη.

Ποια είναι η Rocket

Η εταιρεία online παραγγελίας φαγητού Rocket, ιδρύθηκε στην Ουκρανία το 2018 και μέσα σε τρία χρόνια έχει επεκταθεί σε 28 πόλεις και 18 περιφέρειες της χώρας, παραδίδοντας όχι μόνο φαγητό αλλά και είδη σούπερ μάρκετ. Πλέον αποτελεί την δεύτερη πιο δημοφιλή εφαρμογή μετά την Glovo στην τοπική αγορά. Ειδοποιός διαφορά της είναι μάλιστα ότι κατά τα πρότυπα των dark stores για ταχύτερη παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ, η Rocket έχει δημιουργήσει τις «dark kitchen» στην ουκρανική αγορά και όπως αναφέρει «όχημα την υψηλή τεχνολογία καταφέρνει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση σε όλους όσους επωφελούνται από τη διανομή φαγητού: επιχειρηματίες, ταχυμεταφορείς και καταναλωτές».

Πέρα από την αγορά της Ουκρανίας η εταιρεία δραστηριοποιείται σε Ολλανδία (Άμστερνταμ) και Κύπρο (Λευκωσία και Λεμεσό) ενώ σχεδόν παράλληλα με την Αθήνα ξεκινά και την δραστηριότητά της στη Γαλλία. Απώτερος στόχος σύμφωνα με δηλώσεις του συνιδρυτή της Aleksey Yukhymchuk σε ουκρανικά Μέσα είναι η εταιρεία να επεκταθεί σε 10 χώρες και να κατακτήσει το 15% της αγοράς σε καθεμία από αυτές, συναγωνιζόμενη εταιρείες όπως η αμερικανική Uber Eats.

Η διεθνείς επέκτασή της αποτέλεσε μάλιστα ένα σύνθετο στοίχημα. Ήδη από την αρχή της δραστηριότητάς στην Κύπρο η εταιρεία έπρεπε να αλλάξει την επωνυμία της από Raketa σε Rocket, να ενσωματώσει στην εφαρμογή της πέρα από τα Γρίβνια (νόμισμα Ουκρανίας) και το ευρώ αλλά και να προσαρμοστεί στο νομοθετικό πλαίσιο της και τον κανονισμό προστασίας δεδομένων της ΕΕ.

Στην περίπτωση της χώρας μας, η ελληνική θυγατρική της Rocket, «Ρόκετ Ντελίβερι Μονοπρόσωπη ΙΚΕ», συστάθηκε πριν από περίπου δύο μήνες, εδράζεται στην Αγία Παρασκευή, και τα ηνία της έχει αναλάβει ο πρώην επικεφαλής της Lime Greece, Νίκος Χατζηδάκης. Η στρατηγική επέκτασής της ουκρανικής εταιρείας στην ελληνική αγορά έγινε κατόπιν εκτενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PWC και η οποία απέδειξε, βάσει διαφόρων κριτηρίων, ότι η Αθήνα αποτελεί «ευκαιρία».

Σύμφωνα με την Clementine Joly, Διευθύντρια Marketing Ευρώπης, το πρώτο βήμα θα γίνει «στη δημοφιλή περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχουν πολλά καταστήματα εστίασης και εστιατόρια». Μέσα στις επόμενες εβδομάδες ωστόσο η Rocket θα επεκταθεί και στο κέντρο της Αθήνας με στόχο η καλοκαιρινή περίοδος να λειτουργήσει πιλοτικά και το επίσημο λανσάρισμα της να πραγματοποιηθεί στις αρχές του Φθινοπώρου.

«Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς με τα εστιατόρια της πόλης. Καθώς γνωρίζουμε ότι ήταν μια δύσκολη περίοδος για τους επιχειρηματίες του κλάδου, διασφαλίζουμε ένα συμφέρον σύστημα προμηθειών με απώτερο σκοπό να τους αποφέρουμε μεγαλύτερα κέρδη. Στόχος μας είναι να παρέχουμε φρεσκομαγειρεμένο φαγητό γρήγορα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Στη Rocket, πιστεύουμε στην ανθρωποκεντρική υποστήριξη των συνεργατών μας και έχουμε ως προτεραιότητα την επιτυχία των συνεργαζόμενων καταστημάτων του δικτύου μας» αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Joly.

Να σημειωθεί ότι το μοντέλο λειτουργίας της Rocket προϋποθέτει πέρα την εφαρμογή η οποία είναι διαθέσιμη σε Android και iOS και δικό της στόλο ταχυμεταφορών, ενώ όπως διευκρινίζει σε ανακοίνωσή της, η Rocket διαχειρίζεται κάθε λογαριασμό πελάτη χωριστά.

Στόχος της επέκτασης εντός ελληνικών συνόρων είναι μέσω της «εύχρηστης εφαρμογής της για smartphones, να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους συνεργάτες της». Αυτό θα επιτευχθεί αφενός μέσω της εξυπηρέτησης κι αφετέρου μέσω των προνομίων που προτίθεται να προσφέρει σε καταναλωτές και συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης.

Για την ακρίβεια η Rocket για την ώρα προσφέρει δωρεάν παραδόσεις εντός 45 λεπτών ενώ διαθέτει δυνατότητα πληρωμής τόσο με κάρτα όσο και με μετρητά κατά την παράδοση. Στα πλεονεκτήματα της σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ότι δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελιών ενώ η εταιρεία δίνει έμφαση και στη μείωση των εκπομπών άνθρακα χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και προσφέροντας πλαστικά μαχαιροπήρουνα προαιρετικά.

Εφαρμογή απλή στη χρήση

Όσο για την εφαρμογή, ο χρήστης εγγράφεται στην υπηρεσία συμπληρώνοντας απλά τη διεύθυνση του και ο κατάλογος καταστημάτων και επιλογών εμφανίζεται αμέσως στην οθόνη, προκειμένου να μπορεί να επιλέξει εύκολα και γρήγορα το γεύμα ή ρόφημα της αρεσκείας του με λίγα βήματα.

Το μενού είναι σε μορφή carousel ώστε να διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επιλογή, εμφανίζοντας πρώτες τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες γευμάτων για γρήγορη πρόσβαση.

Όπως και οι ανταγωνιστές, έτσι και η Rocket διαθέτει ελκυστικές προσφορές και εκπτώσεις για συγκεκριμένα καταστήματα οι οποίες θα παρουσιάζονται στους χρήστες σε καθημερινή βάση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

BOX: Υπερδιπλασιασμός τζίρου και χρηστών μέσα σε ένα χρόνο

Το efood τριπλασιάζει τον στόλο του και εισάγει νέο μοντέλο συνεργασίας

Αλλάζει ο χάρτης του online delivery

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider