Σε συμφωνία με influencers που πουλούσαν «φερόμενα ως μαϊμού» πολυτελή προϊόντα κατέληξε η Amazon, μετά από μήνυση που είχε καταθέσει εναντίον τους, πλήθους χρηστών - πωλητών.
Σύμφωνα με το CNBC, η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου είχε κατηγορήσει αρκετούς πωλητές από τον περασμένο Νοέμβριο πως προωθούσαν «μαϊμού» πολυτελή προϊόντα στο Instagram και στο TikTok, τα οποία πουλούσαν μέσω της πλατφόρμας Amazon marketplace.
Η Amazon αρνήθηκε να δημοσιεύσει το χρηματικό ποσό της συμφωνίας, ανακοίνωσε όμως πως τα έσοδα θα διατεθούν σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς και για τη δημιουργίας μίας καμπάνιας που θα ευαισθητοποιεί τους καταναλωτές για το εμπόριο «μαϊμού» προϊόντων.
Τα πλαστά προϊόντα είναι ένα σημαντικό ζήτημα για την Amazon, μέσω του marketplace, το οποίο βρίσκεται σε λειτουργία από το 2000 και πλέον εκεί πραγματοποιείται πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων της Amazon.