Πάνω από 111 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως έναν μήνα μετά από την πρεμιέρα του στο Netflix είχε το Squid Game, η νοτιοκορεατική σειρά που έχει προκαλέσει αίσθηση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της πλατφόρμας streaming, 111 εκατ. θεατές παρακολούθησαν τη σειρά από τις 17 Σεπτεμβρίου που ξεκίνησε η προβολή του Squid Game έως και τις 12 Οκτωβρίου,.
Σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ προβολών σε αυθεντική παραγωγή του Netflix που ήταν το Bridgerton, με 82 εκατ. θεάσεις στις πρώτες 28 μέρες μετά από την πρεμιέρα του.
Σημειώνεται πως η διοίκηση του Netflix για τον υπολογισμό των παραπάνω αριθμό κατέγραψε ως προβολή τον χρήστη κάθε account που παρακολούθησε έως και 2 λεπτά από τη σειρά.