Αλλαγών συνέχεια σηματοδοτεί στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αλλά και ευρύτερα στις τηλεπικοινωνίες η νέα Over the Top πλατφόρμα ΕΟΝ της Νova, η οποία συστήθηκε χθες στο ευρύ κοινό. Με επιθετική τιμολογιακή πολιτική, φρέσκα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και έμφαση στο περιεχόμενο, η νέα πλατφόρμα φιλοδοξεί σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας να κάνει προσιτή σε όλους την συνδρομητική αλλά και να μειώσει την πειρατεία. Παράλληλα βέβαια εντείνει αισθητά και τον ανταγωνισμό στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά η οποία καταγράφει εδώ και κάποιο καιρό ζυμώσεις κι αλλαγές.
Να θυμίσουμε ότι η νέα πλατφόρμα της ΕΟΝ, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση χωρίς δορυφορικό πιάτο, ξεκινά από 10 ευρώ και φτάνει έως τα 23 ευρώ προσφέροντας στην πρώτη περίπτωση πλήρες κινηματογραφικό περιεχόμενο από τα 4 Nova Cinema κανάλια και τρία αθλητικά κανάλια (Eurosport 1 & 2 και Insight TV) και στην δεύτερη και όλο το αθλητικό περιεχόμενο μέσα από τα 6 κανάλια Nova Sports.
Τα 10 ευρώ του αρχικού πακέτου είναι τιμή άκρως ανταγωνιστική τόσο προς τους λοιπούς εγχώριους παρόχους όσο και προς διεθνείς υπηρεσίες συνεχούς ροής όπως το Netflix. Παράλληλα βέβαια είναι μια τιμή που θα μπορούσε να χτυπήσει την πειρατεία αφού προσεγγίζει κατά μέσο όρος το κόστος πειρατικών συσκευών που προσφέρουν παράνομα συνδέσεις με συνδρομητικές πλατφόρμες. «Θέλουμε να δώσουμε ένα κίνητρο στους πελάτες να αποκτήσουν νόμιμα μία καλή συνδρομητική τηλεόραση, πλουραλιστική, με καλό αποκλειστικό και σε προσιτές τιμές» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιόπουλος.
Πέρα από την προσιτότητα βέβαια η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία θα χαρακτηρίζεται κι από σταθερότητα εγκαινιάζοντας νέες συνθήκες διαφάνειας στη χώρα. Όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος «οι τιμές θα παραμείνουν σταθερές, δεν επιθυμούμε να κάνουμε τις τιμές χρηματιστήριο και να ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα με τη μέρα, την ώρα και τον τόπο». Επιδίωξη σύμφωνα με τον ίδιο είναι η αποφυγή της προσωποποιημένης τιμολόγησης η οποία χαρακτηρίζει τα τελευταία χρόνια την τηλεπικοινωνιακή αγορά, γεγονός που θα μπορούσε να αλλάξει τις ισορροπίες ειδικά αν αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους παρόχους.
Στόχος σύμφωνα με τον κ. Γεωργιόπουλο είναι να αυξηθεί η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. «Αυτό που έχει εμπεδωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων είναι ότι η συνδρομητική τηλεόραση είναι ακριβή. Σήμερα λέμε "δες τα όλα από 10 ευρώ" και υποσχόμαστε να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να συνεχίσουμε να παρέχουμε το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή στους πελάτες μας, με αυθεντικότητα και χωρίς ψιλά γράμματα».
Ο στόχος για την αύξηση τόσο της διείσδυσης της συνδρομητικής στη χώρα όσο και της διεύρυνσης της πελατειακής βάσης της εταιρείας είναι δε ανεξάρτητος από τον ανταγωνισμό που θα προκύψει δυνητικά από τις νέες streaming πλατφόρμες που έρχονται. «Αυτό που προσφέρει η Nova είναι μια ολοκληρωμένη τηλεόραση», κάτι που δεν περιλαμβάνουν οι διεθνείς πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται ή αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα όπως το ΗΒΟ Max και η Disney+, τόνισε ο κ. Γεωργιόπουλος. «Μια συνδρομητική τηλεόραση έχει αθλητικά κανάλια, ελεύθερα κανάλια, ειδήσεις, και πολλά άλλα που καλύπτουν τις ανάγκες όλης της οικογένειας. Το Netflix για παράδειγμα παίζει καλές σειρές αλλά δεν είναι τηλεόραση. Εμείς βασιζόμαστε στο τρίπτυχο τεχνολογία, πλούσιο τηλεοπτικό περιεχόμενο και προσιτές τιμές κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει σύντομα και σε δικές της παραγωγές, κάτι που έκανε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλος της Nova Media, Κική Σιλβεστρίδου από το 2022 η Nova θα επενδύσει σε δικές της παραγωγές και συμπαραγωγές.