Το κοινό σχήμα των Τέρνα-Μυτιληναίου φέρεται να έχει μειοδοτήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, στον μεγάλο διαγωνισμό που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, ύψους 84 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες η κοινοπραξία έδωσε έκπτωση περίπου 18%. Στον διαγωνισμό είχαν υποβάλει προσφορές (περασμένη εβδομάδα) η ένωση των Μυτιληναίου-Τέρνα, η Intrakat και η ΑΒΑΞ, ενώ για σήμερα είχε προγραμματιστεί η αποσφράγιση των φακέλων.
Πρόκειται για το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΟΡΥΒΙΚΩΝ ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΙΑΤΟ – ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ», προϋπολογισμού 67.720.500,00 ευρώ με αναθεώρηση (84 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Το φυσικό αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου αφορά γενικότερα σε:
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
· Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
· Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
· Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
· Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών - Passenger Information System (PIS).
· Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας - Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
· Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη.
· Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
· Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.