Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις τρίτου τριμήνου της Henkel, αν και τα ζητήματα που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η αλυσίδα προσφοράς πρώτων υλών συγκράτησαν τις προβλέψεις της για τα κέρδη στο σύνολο της χρήσης.
Αναλυτικότερα, η γερμανική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε ποσοστό 1,9%, στα 5,09 δισ. ευρώ. Σε οργανική βάση οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 3,5%. Οι πωλήσεις ευθυγραμμίστηκαν με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ σε οργανική βάση τις ξεπέρασαν.
Η εταιρεία σημείωσε πως η ζήτηση στα καταναλωτικά αγαθά συνέχισε να ομαλοποιείται και πως καταγράφεται συνεχιζόμενη ανάκαμψη στην μονάδα βιομηχανικής παραγωγής.
Η Henkel τοποθετεί την οργανική ανάπτυξη του 2021 στο 6-8%.