Τη θέληση της κινεζικής εταιρείας ηλεκτροκίνησης, Xpeng, να γίνει ένας παγκόσμιος παίχτης υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της, Μπρίαν Γκου.
Μιλώντας στο CNBC, ο ίδιος σημείωσε πως θέλει μακροπρόθεσμα το 50% των πωλήσεων οχημάτων της Xpeng να γίνεται εκτός της αγοράς της Κίνας, χωρίς ωστόσο να δίνει χρονοδιάγραμμα για το πότε αυτό θα μπορούσε να καταστεί εφικτό.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Tesla -την οποία θέλει να «χτυπήσει» η Xpeng- πούλησε το 46,6% των συνολικών οχημάτων της για το γ' τρίμηνο του 2021 στην αγορά των ΗΠΑ.
Ο Γκου ανέφερε πως η Xpeng στοχεύει σε μεγαλύτερο «άνοιγμα» στις διεθνείς αγορές για φέτος και για το επόμενο έτος, θέλοντας να μπει στις αγορές της Σουηδίας, της Δανίας και της Ολλανδίας μέσα στο 2022.
Η κινεζική εταιρεία άρχισε την αποστολή αυτοκινήτων στη Νορβηγία τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ μια άλλη κινεζική εταιρεία ηλεκτροκίνησης, η Nio, άρχισε τις παραδόσεις οχημάτων στο Όσλο από τον Σεπτέμβριο του 2021.