Κέρδη χαμηλότερα των εκτιμήσεων εμφάνισε η σουηδική Hennes & Mauritz, καθώς τα μεγέθη επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού σε πολλές από τις μεγάλες αγορές της καθώς και από το υψηλότερο κόστος επενδύσεων σε τεχνολογία και αλυσίδα εφοδιασμού.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 217 εκατ. σουηδικές κορόνες (23,4 εκατ. δολάρια) για το πρώτο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου, από ζημιές 1,07 δισ. κορόνων. Αναλυτές, σε δημοσκόπηση της FactSet, ανέμεναν κέρδη 913 εκατ. κορόνων.
Παράλληλα, οι πωλήσεις μεταξύ 1ης Μαρτίου και 28 αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ εξαιρουμένων των αγορών σε Ρωσία, Λευκορωσία, Ουκρανία η αύξηση διαμορφώθηκε στο 11%.
Σημειώνεται πως η H&M έχει διακόψει όλες τις πωλήσεις στην Ουκρανία, τη Ρωσία και τη Λευκορωσία λόγω του πολέμου, με 185 καταστήματα σε όλες τις τρεις χώρες κλειστά. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 4.800 καταστήματα παγκοσμίως, από τα οποία περίπου 168 βρίσκονται στη Ρωσία, καθιστώντας την την έκτη μεγαλύτερη αγορά της H&M και αντιπροσωπεύει περίπου το 4% των πωλήσεων του ομίλου. Η H&M διαθέτει οκτώ καταστήματα στην Ουκρανία και τρία στη Λευκορωσία.