Αναψυκτικά Κλιάφα: Ανοίγουν φτερά για ΗΠΑ, Κίνα, Αυστραλία – Οι επενδύσεις 18 εκατ. ευρώ και το νέο εργοστάσιο

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αναψυκτικά Κλιάφα: Ανοίγουν φτερά για ΗΠΑ, Κίνα, Αυστραλία – Οι επενδύσεις 18 εκατ. ευρώ και το νέο εργοστάσιο
Γυρίζει σελίδα η εταιρεία αναψυκτικών Κλιάφα με εφαλτήριο την παράδοσή της και οδηγό την καινοτομία της Ελληνικά Γαλακτοκομεία. Το νέο σύγχρονο εργοστάσιο στα Τρίκαλα και οι στόχοι για τα μερίδια αγοράς. 

«Γιορτάζουμε μαζί το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον που μας αξίζει», δήλωσε το περασμένο Σάββατο ο πρόεδρος της ιστορικής εταιρείας αναψυκτικών Κλιάφα, Στέλιος Μ. Σαράντης, εγκαινιάζοντας το πλήρως ανανεωμένο και υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στα Τρίκαλα και σηματοδοτώντας τη μετάβασή της στη νέα εποχή.

Με την αμέριστη στήριξη και τεχνογνωσία του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδελφών Σαράντη, στην οποία ανήκει από το 2020, η τρικαλινή εταιρεία αναψυκτικών, λίγο πριν συμπληρώσει 100 χρόνια ζωής, προσβλέπει σε διψήφια μερίδια αγοράς εντός τριών ετών, διασφαλίζοντας τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της και δρομολογώντας την περαιτέρω εδραίωση της παρουσίας της τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Σήμερα, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα Κλιάφα στα ράφια των καταστημάτων των μεγαλύτερων retailer της χώρας, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων της στις αγορές λιανεμπορίου και HORECA πανελλαδικά. Καθώς οραματίζεται τα προϊόντα της να ταξιδέψουν σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει ήδη ανοίξει τα φτερά της για τις διεθνείς αγορές. Τα πρώτα σταθερά βήματα έχουν γίνει στις αγορές Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, όπου σημειώνεται πολύ θετική αποδοχή, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η είσοδος στις αγορές ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς εισαγωγικούς οίκους.

Το νέο εργοστάσιο και τα προϊόντα χωρίς συντηρητικά

Με επενδύσεις που αγγίζουν τα 18 εκατ. ευρώ, πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 2020-2021 και περιλαμβάνουν τον πλέον σύγχρονο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής και εμφιάλωσης, η ισχυροποίηση του brand Κλιάφα -που έχει ταυτιστεί με τη θεσσαλική οικονομία και κοινωνία- αποτελεί μεγάλο στοίχημα για την οικογένεια Σαράντη, που αποφάσισε τη δυναμική είσοδό της έναν πολλά υποσχόμενο κλάδο, όπως είναι αυτός των αναψυκτικών, πριν από δύο χρόνια.

Στις νέες εγκαταστάσεις υπάρχει η δυνατότητα εμφιάλωσης όλης της γκάμας κλασσικών και σύγχρονων αναψυκτικών, προϊόντων cola, ενεργειακών ποτών, εμφιαλωμένου νερού, τσαγιού και χυμών. Η νέα γραμμή του εργοστασίου έχει δυνατότητα εμφιάλωσης έως και 23.000 φιαλών την ώρα, ενώ η ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας έχουν κάνει τα αναψυκτικά Κλιάφα να ξεχωρίσουν ως τα πρώτα προϊόντα στην Ελλάδα που δεν έχουν συντηρητικά. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει όλες τις κλασσικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασσική και zero.

«Στόχος μας από εδώ και πέρα είναι να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας πάντα την αυθεντικότητα και την ποιότητα που αντιπροσωπεύει εδώ και 100 χρόνια το όνομα Κλιάφα» δεσμεύθηκε ο πρόεδρος της εταιρείας, ενώ από την πλευρά του ο πρόεδρος της Δουμπιά, Στέλιος Δ. Σαράντης, τόνισε ότι «έχουμε θέσει τoν πήχη πολύ ψηλά. Είμαστε μόνο στην αρχή. Η συνταγή της επιτυχίας είναι πλέον γνωστή και βασίζεται στον συνδυασμό της ιστορίας και της αναγνωρισιμότητας του brand Κλιάφα με την επαγγελματική εμπειρία του ομίλου και της οικογένειάς μας». Καταλήγοντας επισήμανε ότι το μέλλον που φαντάζεται η οικογένεια Σαράντη για την εταιρεία είναι «λαμπρό και αντάξιο της ιστορίας της».

«Αυτό που συμβαίνει είναι μια μικρή επανάσταση. Η παρουσία του ομίλου Σαράντη στην εταιρεία Κλιάφα δίνει νέα πνοή σε μια παραδοσιακή, οικογενειακή ελληνική επιχείρηση», σχολίασε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ δεσμεύτηκε ότι τόσο το υπουργείο του και ο ίδιος προσωπικά όσο και όλη η κυβέρνηση θα είναι στο πλάι της οικογένειας Σαράντη «όχι ως κάποιου είδους εκδούλευση, αλλά κάνοντας το καθήκον μας έναντι μιας οικογένειας και ενός ομίλου που προσφέρει πάρα πολλά στην ελληνική οικονομία, θέσεις εργασίας και φέρνει ελληνικά προϊόντα στα πέρατα του κόσμου».

«Έπειτα από δύο δύσκολες δεκαετίες, ο όμιλος Σαράντη έχει καταφέρει σήμερα να είναι ένας εθνικός πρωταθλητής, ένας ανερχόμενος ευρωπαϊκός πρωταγωνιστής, με εγκαταστάσεις και επιχειρήσεις που ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας, με συνεχείς επενδύσεις και επέκταση της γκάμας των προϊόντων του», σημείωσε από την πλευρά του ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

Ένας αιώνας ζωής για τα αναψυκτικά που μεγάλωσαν γενιές και γενιές στη Θεσσαλία

Η τρικαλινή εταιρεία Κλιάφα ιδρύθηκε το μακρινό 1926 από τον Θεόδωρο Κλιάφα και από τότε αποτελεί σημείο αναφοράς για τα Τρίκαλα και ολόκληρη τη Θεσσαλία. Με το βλέμμα στο μέλλον, παραμένει πάντοτε πιστή στη συνταγή της γεύσης των αναψυκτικών της η οποία παραμένει αναλλοίωτη εδώ και έναν ολόκληρο αιώνα.

Η ανανεωμένη και ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Κλιάφα αποτελείται από τη νέα σειρά αναψυκτικών σε συσκευασίες PET (λεμονάδα, πορτοκαλάδα, βυσσινάδα, πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό, σόδα), ενώ ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για προϊόντα χωρίς ζάχαρη, η εταιρεία εμπλουτίζει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της με τη νέα σειρά αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη, χωρίς θερμίδες αλλά με την ίδια, μοναδική γεύση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μπαράζ επενδύσεων για τη γαλακτοβιομηχανία ΟΛΥΜΠΟΣ – Οι στόχοι και η επόμενη ημέρα

Η γαλακτοβιομηχανία «ΑΓΝΟ» περνά στην «Ελληνικά Γαλακτοκομεία»

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider