Αύξηση κατέγραψαν στο α' τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις της Puma, παρά το γεγονός πως η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών είδε τις πιέσεις να αυξάνονται εν μέσω ενίσχυσης των γεωπολιτικών εντάσεων και της εκτόξευσης του πληθωρισμού.
Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις της Puma διαμορφώθηκαν στα 1,91 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, λαμβάνοντας ιδιαίτερη ώθηση από τις πωλήσεις στην Ευρώπη, οι οποίες αντιστάθμισαν την πτώση κατά 17% των πωλήσεων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη της PUMA ανήλθαν στα 121,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα κέρδη 109,2 εκατ. ευρώ στο α' τρίμηνο του 2021, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) αυξήθηκαν 27% στα 196 εκατ. ευρώ, πάνω από τις εκτιμήσεις για ΕΒΙΤ 178 εκατ. ευρώ.
Τέλος, για το σύνολο του 2022, η γερμανική εταιρεία αναμένει νέα αύξηση των πωλήσεων κατά τουλάχιστον 10% και αύξηση των καθαρών κερδών κατά περίπου 600-700 εκατ. ευρώ.