Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ύψους 21,11 τρισεκατομμυρίων KRW (17,53 δισεκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της εταιρείας. Τα λειτουργικά κέρδη 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD) επηρεάστηκαν θετικά από τα έσοδα και εν μέρει αντισταθμίζο-νται από ένα εφάπαξ κόστος αναδιάρθρωσης του εργατικού δυναμικού.
Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,5% και η κερδοφορία κατά 6,4%, αντανακλώντας την πολύ μεγάλη ζήτηση για οικια-κές συσκευές LG, καθώς οι καταναλωτές σε όλον τον κόσμο συνεχίζουν να επικεντρώ-νονται στην πιο υγιεινή ζωή, την ενεργειακή αποδοτικότητα και την αναβάθμιση των σπιτιών τους. Οι πωλήσεις της επιχειρηματικής μονάδας εξαρτημάτων οχημάτων αυξή-θηκαν λόγω της υψηλότερης ζήτησης για ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ως αποτέλεσμα μιας προληπτικής και προορατικής απάντησης στις ελλείψεις ημιαγωγών αυτοκινήτων.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε το πρώτο τρίμηνο πωλήσεις 7,97 τρισ. KRW (6,62 δισ. USD), με λειτουργικά κέρδη 447,60 δισ. KRW (371,68 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,8% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα της επιχειρηματικής μονάδας. Η σταθερή ανάπτυξη προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τις υψηλές επιδόσεις σε premium συ-σκευές και νέες κατηγορίες, όπως τα προϊόντα υγιεινής που λειτουργούν με τεχνολογία ατμού. Η επιχειρηματική μονάδα συσκευών αναμένεται να γνωρίσει συνεχή ανάπτυξη επεκτείνοντας τις πωλήσεις στο εξωτερικό σε νέες κατηγορίες συσκευών.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις 4,06 τρισ. KRW (3,38 δισ. USD) με λειτουργικά κέρδη 188,40 δισ. KRW (156,44 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξή-θηκαν 1,4% από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για premium προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των OLED και τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η επιχειρηματική μονάδα αναμένει συνε-χή ανάπτυξη επεκτείνοντας τις πωλήσεις premium τηλεοράσεων, συμπεριλαμβανομένων των LG OLED, QNED και τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης.
Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύ-ψους 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD). Η αύξηση των πωλήσεων κατά 8,5% από την ίδια περίοδο πέρυσι αντανακλά μια προληπτική απάντηση στην έλλειψη ημιαγωγών αυ-τοκινήτων. Η λειτουργική ζημία του πρώτου τριμήνου της επιχειρηματικής μονάδας μειώθηκε στα 6,30 δισ. KRW (5,23 εκατ. USD), με την εταιρεία να έχει εφαρμόσει κα-λύτερη διαχείριση κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.
Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα το πρώτο τρίμηνο ύψους 2,02 τρισ. KRW (1,67 δισ. USD), αύξηση 23,7% σε σχέση με πέρυσι, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για προϊόντα, όπως οθόνες και προϊόντα PC στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου. Η εταιρεία σημείωσε ανάκαμψη του τμήματος B2B, ενώ βελτιώθηκαν επίσης η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και η λειτουργική απόδοση.
2022 Q1: Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας
Τα μη ελεγμένα τριμηνιαία αποτελέσματα της LG Electronics βασίζονται στα ΔΠΧΠ (Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς) για την τριμηνιαία περίοδο που έλη-ξε στις 31 Μαρτίου 2022. Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατρέπονται σε δολά-ρια ΗΠΑ (USD), με βάση τη μέση τιμή για το τρίμηνο: 1.204,26 KRW ανά USD.
Η LG Electronics θα πραγματοποιήσει τηλεδιάσκεψη στα Κορεάτικα/Αγγλικά στις 28 Απριλίου 2022 στις 16:00 (τοπική ώρα Κορέας, 07:00 GMT/UTC). Οι συμμετέχοντες στη τηλεδιάσκεψη λαμβάνουν οδηγίες για να προεγγραφούν ηλεκτρονικά και να λάβουν ένα ιδιωτικό PIN. Για να συμμετάσχετε στη τηλεδιάσκεψη, καλέστε +82 31 810 3130, πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης 6418# και μετά το PIN. Το αντίστοιχο αρχείο παρουσίασης θα είναι διαθέσιμο για λήψη στον ιστότοπο της LG Electronics πριν από την κλήση.