Unilever: Άνοδος τιμών 8% στο α' τρίμηνο του 2022 - Νέες αυξήσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Unilever: Άνοδος τιμών 8% στο α' τρίμηνο του 2022 - Νέες αυξήσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς
Οι τιμές αυξήθηκαν 8,3%, περισσότερο από την αύξηση τιμών 6,3% που εκτιμούσαν οι αναλυτές.

Η Unilever ανέβασε τις τιμές των προϊόντων της κατά περισσότερο από 8% το α' τρίμηνο του 2022 και προειδοποίησε πως αναμένονται περαιτέρω αυξήσεις στο μέλλον.

Η παραγωγός του σαπουνιού Dove δήλωσε πως πλέον περιμένει πως το πληθωριστικό κόστος θα φτάσει τα 2,7 δισ. ευρώ το διάστημα Ιουλίου- Δεκεμβρίου, που αντιπροσωπεύει σημαντική άνοδο από την προηγούμενη εκτίμηση για πληθωριστικό κόστος 1,5 δισ. ευρώ.

Οι τιμές της Unilever αυξήθηκαν 8,3% στο α' τρίμηνο. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Λατινική Αμερική, στο 16,4%, ενώ αυξήσεις προϊόντων καταγράφηκαν και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με το Reuters.

Παράλληλα, η Unilever κατέγραψε πτώση 1% στον όγκο των πωλήσεων το α' τρίμηνο του 2022 και ορισμένοι αναλυτές ανησυχούν πως αυτό είναι ένα πρώιμο δείγμα πως οι καταναλωτές με έλλειψη ρευστότητας στρέφονται σε οικονομικότερα προϊόντα. Σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές «έβλεπαν» πτώση 1,7% στον όγκο των πωλήσεων.

Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν 7,3% στο α΄ τρίμηνο, ξεπερνώντας τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών, που έκαναν λόγο για αύξηση 4,4%.

Η εταιρεία αναμένει πλέον ότι το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων στο σύνολο της χρήσης θα διαμορφωθεί πιο κοντά στο άνω όριο του εύρους των εκτιμήσεων της (4,5%-6,5%), αλλά αντίθετα το συνολικό ετήσιο λειτουργικό περιθώριο αναμένεται να συγκλίνει προς το κάτω όριο του εύρους των εκτιμήσεων (16%-17%).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ξεπέρασε τις προβλέψεις η Merck - Ανεβασμένα κέρδη και έσοδα το α' τρίμηνο του 2022

McDonald’s: Καλύτερα των αναμενόμενων τα αποτελέσματα α΄τριμήνου - Ενισχυμένα έσοδα και πωλήσεις

Comcast: Καλύτερα των εκτιμήσεων μεγέθη στο τρίμηνο με ώθηση από στούντιο και θεματικά πάρκα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider