Η Unilever ανέβασε τις τιμές των προϊόντων της κατά περισσότερο από 8% το α' τρίμηνο του 2022 και προειδοποίησε πως αναμένονται περαιτέρω αυξήσεις στο μέλλον.
Η παραγωγός του σαπουνιού Dove δήλωσε πως πλέον περιμένει πως το πληθωριστικό κόστος θα φτάσει τα 2,7 δισ. ευρώ το διάστημα Ιουλίου- Δεκεμβρίου, που αντιπροσωπεύει σημαντική άνοδο από την προηγούμενη εκτίμηση για πληθωριστικό κόστος 1,5 δισ. ευρώ.
Οι τιμές της Unilever αυξήθηκαν 8,3% στο α' τρίμηνο. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Λατινική Αμερική, στο 16,4%, ενώ αυξήσεις προϊόντων καταγράφηκαν και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με το Reuters.
Παράλληλα, η Unilever κατέγραψε πτώση 1% στον όγκο των πωλήσεων το α' τρίμηνο του 2022 και ορισμένοι αναλυτές ανησυχούν πως αυτό είναι ένα πρώιμο δείγμα πως οι καταναλωτές με έλλειψη ρευστότητας στρέφονται σε οικονομικότερα προϊόντα. Σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές «έβλεπαν» πτώση 1,7% στον όγκο των πωλήσεων.
Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν 7,3% στο α΄ τρίμηνο, ξεπερνώντας τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών, που έκαναν λόγο για αύξηση 4,4%.
Η εταιρεία αναμένει πλέον ότι το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων στο σύνολο της χρήσης θα διαμορφωθεί πιο κοντά στο άνω όριο του εύρους των εκτιμήσεων της (4,5%-6,5%), αλλά αντίθετα το συνολικό ετήσιο λειτουργικό περιθώριο αναμένεται να συγκλίνει προς το κάτω όριο του εύρους των εκτιμήσεων (16%-17%).