Lego: Επένδυση 1 δισ. δολαρίων για το πρώτο της εργοστάσιο στις ΗΠΑ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Lego: Επένδυση 1 δισ. δολαρίων για το πρώτο της εργοστάσιο στις ΗΠΑ
Την επένδυση ενός δισ. δολαρίων για την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου της στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Lego, καθώς η εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών στοχεύει στην ελαχιστοποίηση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων της σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές της παγκοσμίως.

Την επένδυση ενός δισ. δολαρίων για την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου της στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Lego, καθώς η εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών στοχεύει στην ελαχιστοποίηση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων της σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές της παγκοσμίως.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο δανέζικος κολοσσός σκοπεύει να δημιουργήσει την πρώτη μονάδα παραγωγής της στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στην κομητεία Chesterfield της Βιρτζίνια, ανεβάζοντας με αυτόν τον τρόπο τον συνολικό αριθμό των εργοστασίων της παγκοσμίως σε επτά.

Το νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ -το οποίο θα έχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα στην ατμόσφαιρα καθώς θα τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας- είναι το δεύτερο που δημιουργεί η Lego στη Βόρεια Αμερική, καθώς διατηρεί ήδη μία μονάδα στο Μεξικό, ενώ μόλις πέρυσι η εταιρεία είχε εγκαινιάσει μία νέα μονάδα παραγωγής παιχνιδιών στο Βιετνάμ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το εργοστάσιο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του κατά το 2ο εξάμηνο του 2025, ενώ η συνολική του έκταση θα ξεπερνά τα 160.000 τετραγωνικά μέτρα. Συνολικά σε αυτό θα απασχολούνται περίπου 1.760 εργαζόμενοι, ενώ σημειώνεται πως η εταιρεία ήδη απασχολεί 2.600 υπαλλήλους στα περισσότερα από 100 καταστήματα λιανικής πώλησης που διατηρεί στις ΗΠΑ. Σε παγκόσμια κλίμακα η Lego απασχολεί περισσότερους από 24.000 εργαζομένους.

«Στην περίπτωση που τα εργοστάσιά μας βρίσκονται κοντά στις μεγαλύτερες αγορές μας, μειώνεται σημαντικά η απόσταση που πρέπει να διανύσουν τα προϊόντα μας αλλά και τα κόστη για την μεταφορά τους», ανέφερε ο CFO της εταιρείας Carsten Rasmussen, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «η παραπάνω συνθήκη μας επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε γρήγορα στην μεταβαλλόμενη ζήτηση»

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η δανέζικη εταιρεία είδε τις συνολικές τις πωλήσεις κατά το 2021 να αυξάνονται κατά 27% στα 7,8 δισ. δολάρια, παράγοντας περίπου 100 δισ. τουβλάκια, τα οποία αποτελούν και το σήμα κατατεθέν της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Bitcoin: «Βουλιάζει» ξανά σε χαμηλό 18μήνου - Απώλειες 70% από τον Νοέμβριο

Σκυλακάκης: Υπέρβαση στόχου 1,16 δισ. στα φορολογικά έσοδα Μαΐου -  Έρχεται το Fuel Pass Sequel

ΕΚΤ: Σχεδιάζει νέο εργαλείο για να βοηθήσει τα υπερχρεωμένα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider