Αισιόδοξη για τις πωλήσεις της στο σύνολο της χρήσης εμφανίζεται η Unilever, καθώς αναμένει πλέον υψηλότερες πωλήσεις από ό,τι προηγουμένως με ώθηση από τις υψηλότερες τιμές. Ο όγκος πωλήσεων, ωστόσο, αναμένεται να παραμείνει υπό πίεση.
Ο αγγλο-ολλανδικός λιανοπωλητής -που ελέγχει μάρκες όπως το παγωτό Ben & Jerry's, το σαπούνι Dove και τα προϊόντα καθαρισμού Domestos- προβλέπει ότι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων θα υπερβεί το προηγούμενο guidance για 4,5% - 6,5%.
«Το μακροοικονομικό outlook και το outlook για τον πληθωρισμό κόστους είναι αβέβαια και ευμετάβλητα, αλλά η επίτευξη ανάπτυξης παραμένει πρώτη προτεραιότητά μας. Σε αυτό το τοπίο, εξακολουθούμε να βελτιώνουμε το περιθώριό μας το 2023 και το 2024, μέσω της τιμολόγησης και της αποταμίευσης», ανέφερε η εταιρεία.
Τα μεγέθη του α' εξαμήνου
Για το πρώτο εξάμηνο του έτους, η Unilever κατέγραψε αύξηση 8,1% στις πωλήσεις, με μείωση 1,6% στον όγκο και αύξηση 9,8% στις τιμές. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7,2%, σύμφωνα με έρευνα που έγινε απο την ιστοσελίδα της Unilever.
Στο β' τρίμηνο ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,8%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις για 7%.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 4,36 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο, από 4,37 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 29,6 δισ. ευρώ, με τα 15,8 δισ. ευρώ να καταγράφονται στο β' τρίμηνο. Το διοικητικό συμβούλιο ενέκρινε τριμηνιαίο μέρισμα 42,68 σεντς ανά μετοχή, το ίδιο με το πρώτο εξάμηνο του 2021.