Τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της για το δεύτερο τρίμηνο, ανακοίνωσε η LG Electronics, αντανακλώντας τις ισχυρές πωλήσεις στις LG οικιακές συσκευές σε βασικές περιοχές και την κερδοφόρα ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας εξαρτημάτων οχημάτων της.
Συγκεκριμένα, η LG κατέγραψε έσοδα ύψους 19,5 τρισ. KRW το δεύτερο τρίμηνο του 2022, 15% υψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 792,2 δισ. KRW, 12% χαμηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε μεγάλο βαθμό λόγω των προκλήσεων και του υψηλότερου κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα 8,07 τρισ. KRW το δεύτερο τρίμηνο, για πρώτη φορά στην ιστορία της LG που μια επιχειρηματική μονάδα υπερβαίνει τα τριμηνιαία έσοδα των 8 τρισ. KRW. Τα λειτουργικά κέρδη ήταν 432,2 δισεκατομμύρια KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18% από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω των αυξημένων πωλήσεων premium συσκευών και νέων κατηγοριών όπως προϊόντα υγιεινής που χρησιμοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Λατινικής Αμερικής. Η επιχειρηματική μονάδα σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική της, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη σειρά μαζικής πώλησής της.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,46 τρισ. KRW το δεύτερο τρίμηνο με λειτουργική ζημιά 18,9 δισ. KRW, αντανακλώντας τις αυξημένες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στις εντεινόμενες συνθήκες της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την Οικιακή Ψυχαγωγία θα επικεντρωθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη του τμήματος premium τηλεοράσεων, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής πωλήσεων, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και στις διακοπές.
Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις 2,03 τρισ. KRW κατά το δεύτερο τρίμηνο, αύξηση 19% από την ίδια περίοδο του 2021, οδηγώντας την επιχειρηματική μονάδα να είναι κερδοφόρα για πρώτη φορά. Οι σημαντικά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προληπτική ανταπόκριση της LG στην υψηλότερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με το σύννεφο αβεβαιότητας που δημιουργείται από τον πληθωρισμό και τους γεωπολιτικούς κινδύνους, η εταιρεία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μαζί με ισχυρή διαχείριση της δομής του κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.
Η LG Business Solutions Company κατέγραψε σταθερά έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,54 τρισ. KRW με λειτουργικά κέρδη 14,3 δισ. KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σε μεγάλο βαθμό λόγω της ανάκαμψης του B2B τμήματος. Η εταιρεία σχεδιάζει να στοχεύσει επιθετικά στην ανάκαμψη του τμήματος B2B αναπτύσσοντας πιο προσαρμοσμένες λύσεις και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για σταθερή ανάπτυξη.
Διακοπείσες Δραστηριότητες: Τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου από την επιχείρηση ηλιακών πάνελ της LG, η οποία έκλεισε τον Ιούνιο, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, αντιμετωπίζονται ως ζημία από τις διακοπείσες δραστηριότητες.