Έσοδα πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κατέγραψε η Hermes για το γ' τρίμηνο του 2022, με το γαλλικό οίκο πολυτελών προϊόντων ένδυσης να καταγράφει αύξηση των πωλήσεων στην αγορά της Κίνας, παρά τα μέτρα της κυβέρνησης της χώρας για τον κορονοϊό.
Οι πωλήσεις της Hermes διαμορφώθηκαν σε 3,14 δισ. ευρώ, αυξημένες 24% σε ετήσιο επίπεδο, με σταθερή ισοτιμία. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν έσοδα στα 2,84 δισ. ευρώ.
Στη Γαλλία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από την καλή τουριστική σεζόν που κατέγραψε η περιοχή το καλοκαίρι, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Στην περιοχή της Αμερικής, οι πωλήσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται δυνατά, λόγω και των νέων καταστημάτων που άνοιξε η Hermes στην πόλη της Νέας Υόρκης και στο Όστιν του Τέξας.
Ακόμα, ανοδικές πωλήσεις εμφάνισε και η αγορά της Κίνας, η οποία είχε επηρεαστεί από τα lockdown της κυβέρνησης για περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού.
Η διοίκηση της Hermes αναφέρει πως για το σύνολο του οικονομικού έτους ο αντίκτυπος της πανδημίας και οι οικονομικοί και γεωπολιτικοί κίνδυνοι είναι δύσκολο να προβλεφθούν. Ωστόσο, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η Hermes «παραμένει αισιόδοξη για τον φιλόδοξο στόχο ανάπτυξη των οργανικών εσόδων σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο».
Υπενθυμίζεται πως την προηγούμενη εβδομάδα, η Louis Vuitton παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων της κατά 22% για το γ' τρίμηνο, καθώς η ιδιοκτήτρια των πολυτελών brand Louis Vuitton και Christian Dior επωφελήθηκε σημαντικά από την αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη.