Ξεπέρασαν και τις προσδοκίες των αναλυτών τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Starbucks καθώς οι καταναλωτές αύξησαν την ζήτηση των προϊόντων της αλυσίδας καφέ.
Στα κέρδη ανά μετοχή η Starbucks ανακοίνωσε 81 σεντς προσαρμοσμένα έναντι 72 σεντς αναμενόμενα από την Refinitiv.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 8,41 δισ. δολάρια αντί για 8,31 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 3,3% στα 8,41 δισ. δολάρια. Οι πωλήσεις same-store (μια μέτρηση της ανάπτυξης των εσόδων μιας επιχείρησης στα καταστήματα λιανικής που λειτουργεί για τουλάχιστον ένα χρόνο), αυξήθηκαν κατά 7%, τροφοδοτούμενες από την αύξηση των δαπανών στην εγχώρια αγορά.
Στις ΗΠΑ, τα Starbucks ανακοίνωσαν αύξηση same-store πωλήσεων 11%, η οποία ήταν αποτέλεσμα του ότι οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα κατά μέσο όρο αλλά και σε μια ελαφρά αύξηση στην επισκεψιμότητα.
Εκτός των ΗΠΑ, οι περιορισμοί για την Covid-19 στην Κίνα συνέχισαν να επιβαρύνουν τις διεθνείς επιδόσεις των Starbucks. Οι διεθνείς same-store πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά 5%, αν δεν ήταν τόσο απότομη όσο η αναμενόμενη πτώση 7,1%, σύμφωνα με το StreetAccount. Οι same-store πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά των Starbucks, μειώθηκαν κατά 16% το τρίμηνο.
Ο γίγαντας του καφέ ανέφερε καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου ύψους 878,3 εκατ. δολαρίων, ή 76 σεντς ανά μετοχή, από 1,76 δισ. δολάρια ή 1,49 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Εξαιρουμένου του κόστους αναδιάρθρωσης και απομείωσης, της πώλησης της ρωσικής κοινοπραξίας και άλλων στοιχείων, η Starbucks κέρδισε 81 σεντς ανά μετοχή.