Στο κατώφλι της νέας εποχής τα everest με αναβάθμιση καταστημάτων και νέο λογότυπο - «Βραχνάς» το ενεργειακό κόστος

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στο κατώφλι της νέας εποχής τα everest με αναβάθμιση καταστημάτων και νέο λογότυπο - «Βραχνάς» το ενεργειακό κόστος
Η υγιής ανάπτυξη το μεγάλο στοίχημα για τη γνωστή αλυσίδα εστίασης. Η νέα εταιρική ταυτότητα, το νέο λογότυπο, οι νέες προιοντικές δημιουργίες και οι επενδύσεις στις ανακαινίσεις των καταστημάτων. Πώς διαχειρίζεται το ενεργειακό κόστος και τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες.

Το κατώφλι μιας νέας εποχής ετοιμάζονται να περάσουν τα everest, μια από τις γνωστότερες αλυσίδες εστίασης της χώρας που δίδαξε στο ελληνικό κοινό εδώ και πολλές δεκαετίες τα μυστικά του street food. Αυτή η νέα εποχή φέρνει αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της αλυσίδας, αλλά και επενδύσεις στην ανακαίνιση του δικτύου καταστημάτων της, σε νέο λογότυπο, καθώς και σε νέες προϊοντικές προτάσεις.

«Τα everest ήταν πάντοτε η αλυσίδα συνώνυμο του ξενύχτη, του φοιτητή, του μαθητή. Τώρα ήρθε η ώρα να εξελιχθούν και να φρεσκαριστούν», δήλωσε χθες, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Vivartia και πρόεδρος του ομίλου Goody’s-Everest, Αθανάσιος Παπανικολάου. «Θέτουμε πλέον τις βάσεις για τα επόμενα χρόνια. Η επόμενη μέρα μας βρίσκει με νέο λογότυπο, ανακαινίσεις καταστημάτων και νέες προϊόντικές γεύσεις», σημείωσε, από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Goody’s-Everest, Ανδρέας Τσουκάλης.

Από αριστερά: Κοσμάς Κροκίδας, CMO Ομίλου Goody’s-Everest, Κατερίνα Παπαγεωργίου, COO Ομίλου Goody’s-Everest,  Αθανάσιος Παπανικολάου, CEO Ομίλου Vivartia & Πρόεδρος Ομίλου Goody’s-Everest, Βασίλης Καλλίδης, Chef - everest Brand Ambassador, Παναγιώτης Θρουβάλας, Πρόεδρος Ομίλου Vivartia, Ανδρέας Τσουκάλης, CEO Ομίλου Goody’s-Everest,  Σταύρος Λαμπρινίδης, Head Barista Trainer everest, AST Authorised SCA Trainer Coffee Consultant & WCIC World Cezve Ibrik Champion 2014.

Οι ανακαινίσεις στο 60% του δικτύου και οι νέες συνεργασίες με franchisees

Σε σύνολο 200 καταστημάτων, περισσότερα από 100 - ήτοι το 60% του δικτύου - έχουν ήδη ανακαινιστεί, ενώ έως το τέλος του 2023 θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης στο σύνολο του δικτύου.

Ταυτόχρονα, η αλυσίδα δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στους νέους επιχειρηματίες, επενδύοντας στην ανάπτυξη της μεθόδου της δικαιόχρησης, ενώ ήδη το 90% των καταστημάτων της είναι franchise. Το συνολικό κόστος της επένδυσης κυμαίνεται γύρω στα 60.000-70.000 ευρώ, ενώ σε ό,τι αφορά τα κόστη δικαιόχρησης, για την εταιρεία είναι άπαξ 10.000 ευρώ, με τη διάρκεια της σύμβασης στα 10 χρόνια. Από εκεί και πέρα υπάρχουν royalties στην εταιρεία - για τον πρώτο χρόνο στο 2% και για το υπόλοιπο της σύμβασης 4% μετά ΦΠΑ και δημοτικού φόρου.

«Απευθυνόμαστε σε νέους επιχειρηματίες, τους οποίους θέλουμε να είναι ευχαριστημένοι», σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ομίλου Vivartia, Παναγιώτης Θρουβάλας.

Το στοίχημα της υγιούς ανάπτυξης και τα προσεκτικά βήματα στο εξωτερικό

Σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, η υγιής ανάπτυξη αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για τα everest τα επόμενα χρόνια. Ως προς τις οικονομικές επιδόσεις, το 2022 αναμένεται να αποδειχθεί μια καλή χρονιά για την αλυσίδα, σε επίπεδο ελαφρώς καλύτερο ακόμη και από το 2019, γεγονός όμως το οποίο συνδέεται και με τις πληθωριστικές τάσεις. Σημαντική στήριξη παρείχε ωστόσο και ο κλάδος του τουρισμού.

Βασική στόχευση παραμένει η κάλυψη των μαζικών αναγκών των καταναλωτών, ενώ το ενδιαφέρον της αλυσίδας για τις κλειστές αγορές (αεροδρόμια, malls κλπ) παραμένει πάντοτε ζωηρό.

Ταυτόχρονα, ο όμιλος Goody’s-Everest πραγματοποιεί μικρά και προσεκτικά βήματα στο εξωτερικό, διαθέτοντας αυτή τη στιγμή παρουσία σε 11 χώρες με 16 καταστήματα. Τα τελευταία βήματα που έγιναν ήταν τα Goody’s στην Κύπρο και τα Everest στη Βόρεια Μακεδονία.

Ο «βραχνάς» του ενεργειακού κόστους και η προσπάθεια να μην γίνουν ανατιμήσεις

Όπως παραδέχθηκε, μεταξύ άλλων, ο κ. Παπανικολάου, το ενεργειακό κόστος για την αλυσίδα έχει τριπλασιαστεί μέσα σε 12 μήνες, ενώ εξακολουθεί να θεωρείται το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον κλάδο της εστίασης συνολικά.

Παρόλα αυτά, τα everest επιχειρούν να καλλιεργήσουν μια ενεργειακή συνείδηση, με στόχο τη μείωση της ενέργειας έως και 15% και μέσω μιας σειράς δράσεων όπως: η τοποθέτηση λαμπτήρων led στο δίκτυο καταστημάτων τα τελευταία δύο χρόνια, η αλλαγή των ενεργοβόρων συσκευών, όπως για παράδειγμα τα κλιματιστικά, καθώς και η λελογισμένη χρήση τους. «Κλείνουμε τα κλιματιστικά και τα φώτα όπου δεν χρειάζονται», τονίστηκε χαρακτηριστικά στο πλαίσιο της εκδήλωσης.

Παρά την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών έως και 30-32% εντός της τρέχουσας χρονιάς, η αλυσίδα έχει συγκρατήσει τις τιμές των προϊόντων, απορροφώντας συνέχεια τα κόστη. «Δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε ανατιμήσεις, ό,τι έχει γίνει ήταν πολύ μικρό», επισημάνθηκε.

Το νέο λογότυπο και οι προϊοντικές προτάσεις με την υπογραφή του Βασίλη Καλλίδη

Όπως αποκάλυψε η Chief Operating Officer του ομίλου Goody’s-Everest, Κατερίνα Παπαγεωργίου, «μεγάλο στοίχημα για εμάς ήταν να μπορέσουμε να ανανεώσουμε το ιστορικό λογότυπο το οποίο για περισσότερες από πέντε δεκαετίες δεν είχε πειραχτεί καθόλου».

Το νέο λογότυπο έχει έναν φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις 3 λέξεις που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted για τη μοναδική ποιότητα του καφέ, toasted για τον πρωταγωνιστή του μενού το sandwich και fresh για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων.

Η νέα εποχή των everest δεν θα μπορούσε παρά να προβλέπει και την αναβάθμιση της συνολικής γευστικής εμπειρίας του κοινού. Οι νέες προϊοντικές προτάσεις αποτελούν πρωτότυπες και δημιουργικές γεύσεις που φέρουν την υπογραφή του αναγνωρισμένου σεφ Βασίλη Καλλίδη, με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food, ο οποίος είναι πλέον brand ambassador των everest.

Μια διαδρομή 57 χρόνων και το πρώτο ιστορικό κατάστημα στο Κολωνάκι

Ήταν το 1965 όταν άνοιξε το πρώτο ιστορικό κατάστημα everest στο Κολωνάκι, ενώ η πραγματική άνθηση στην περιοχή ήρθε τις δεκαετίες του ’80 και του ’90.

«Στο Κολωνάκι τα everest απέκτησαν το πρώτο τους κατάστημα χωρίς πόρτες. Δεν τις χρειαζόμασταν πια γιατί είχαμε 24ωρη λειτουργία», αποκάλυψε χθες ο κ. Τσουκάλης.

«Εκείνη την εποχή εξυπηρετούνταν πάνω από 10.000 άτομα και φτιάχνονταν πάνω από 2.500 ζεστά σάντουιτς την ημέρα», σχολίασε.

Σήμερα τα everest αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα με περισσότερα από 200 σημεία πώλησης που εξυπηρετούν περισσότερους από 100.000 πελάτες ημερησίως, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα προϊοντικών επιλογών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης καθημερινότητας καλύπτοντας τις ανάγκες τους σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Παρόλο που τα everest είναι κυρίως γνωστά για το θρυλικό zesto sandwich, έχουν παράλληλα καταφέρει να κυριαρχήσουν και στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά του καφέ, ενώ αποτελούν την πρώτη αλυσίδα στην Ελλάδα που αποφάσισε να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο χαρμάνια καφέ με διαφορετικά γευστικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές τιμές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Κρίνεται σήμερα η τύχη της συμφωνίας Viva με JP Morgan - «Πέπλο» μυστηρίου και φήμες για «ναυάγιο»

Στην τελική ευθεία η συγχώνευση Nova-Wind

Πώς απαντά στις προκλήσεις η Κορρές – Η άνοδος του τζίρου, τα νέα προϊόντα και η στόχευση για τις ξένες αγορές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider