Cathie Wood: Η μετοχή της Tesla έχει ακόμα μίλια να διανύσει - Εμμένει στην στήριξη της παρά το selloff

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Cathie Wood: Η μετοχή της Tesla έχει ακόμα μίλια να διανύσει - Εμμένει στην στήριξη της παρά το selloff
Η Tesla, που διαπραγματεύεται τώρα στα 108 δολάρια, μπορεί να ανέλθει στα 1.500 δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια.

Επιμένει στην στήριξη της μετοχής της Tesla η επικεφαλής του Ark Innovation Fund, Cathie Wood, παρά το γεγονός ότι πολλοί επενδυτές την «ξεπουλάνε» τις τελευταίες εβδομάδες, ανησυχώντας για τις απογοητευτικές πωλήσεις αυτοκινήτων και εάν η απόφαση του Έλον Μασκ να αγοράσει το Twitter έχει αποσπάσει υπερβολικά την προσοχή.

Καθώς οι μετοχές της Tesla έχουν υποχωρήσει 55% τους τελευταίους τρεις μήνες, το Ark Innovation Fund συνέχισε να τις αγοράζει. Η πτώση της τιμής της μετοχής προκάλεσε μείωση στο 7% του fund από 10% τον Οκτώβριο, καθιστώντας την το τρίτο μεγαλύτερο «βάρος» στο χαρτοφυλάκιο του μετά τις Zoom και Exact Sciences.

Σε μια συνέντευξη λίγο πριν από το νέο έτος - και προτού οι απογοητευτικές παραδόσεις αυτοκινήτων στο δ’ τρίμηνο «ρίξουν» την Tesla κατά 12% την Τρίτη - η Wood είπε ότι η Tesla, που διαπραγματεύεται τώρα στα 108 δολάρια, μπορεί να ανέλθει στα 1.500 δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια. Η μετοχή έχει «μίλια να διανύσει», είπε.

Η διαχείριση του Twitter από τον Μασκ ήταν αμφιλεγόμενη και η Wood πιστεύει ότι αυτό θα μπορούσε να αποτρέψει κάποιους αγοραστές αυτοκινήτων.

Αλλά αυτά τα ζητήματα φήμης μειώνονται από τα πλεονεκτήματα της κατασκευής, της τεχνολογίας και των υλικών της Tesla, υποστήριξε η Wood. Πιστεύει ότι η Tesla θα είναι σε θέση να μειώσει τις τιμές του Model 3 της στα 25.000 δολάρια τα επόμενα χρόνια, από περίπου 45.000 δολάρια τώρα, και θα εξακολουθεί να έχει μεγάλα κέρδη. Η Tesla κατασκευάζει πολύ φθηνότερες μπαταρίες από άλλες εταιρείες αυτοκινήτων και «αυτό είναι ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα», προσέθεσε.

«Νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα αγοράσουν τα αυτοκίνητά του τώρα» μετά την εξαγορά του Twitter, είπε. «Αλλά αν κάνει αυτό που πιστεύουμε ότι θα κάνει από την πλευρά του κόστους, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα χρησιμοποιήσουν τα οικονομικά ως οδηγό τους. Καλύτερο αυτοκίνητο, καλύτερα οικονομικά. Και νομίζω ότι υπάρχουν πολύ περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους από τους αμφισβητίες γύρω από το Twitter».

Η Wood αναμένει επίσης η Tesla να έχει ένα πλήρως αυτόνομο ταξί διαθέσιμο σε όλη τη χώρα έως το 2024 κερδίζοντας τη «μερίδα του λέοντος» αυτής της αγοράς καθώς οι ανταγωνιστές θα αναπτύσσονται πιο αργά. Η επιχείρηση ταξί θα πρέπει να είναι πολύ πιο κερδοφόρα από ό,τι οι βασικές λειτουργίες της Tesla σήμερα. «Είναι ένα περιθώριο 80% πλέον μόνο για τα ρομπότ-ταξί», είπε. «Συνδυάστε το με τα περιθώρια κέρδους των ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία είναι 25-30%, έχουμε μια εταιρεία μεικτού περιθωρίου 60%+. Κανείς δεν το έχει αυτό στα μοντέλα του. Εμείς το κάνουμε.»

Μετά από υπερτετραπλασιασμό μεταξύ Μαρτίου 2020 και Φεβρουαρίου 2021, το ARK Innovation Fund υποχωρεί έκτοτε. Έχασε περισσότερο από το 60% της αξίας του το 2022 και υποαπέδωσε σχεδόν κάθε άλλο fund στην κατηγορία του, σύμφωνα με τη Morningstar. Ωστόσο, η Wood είπε ότι δεν πτοείται από τη στρατηγική της να κάνει μεγάλα στοιχήματα σε μια χούφτα εταιρειών υψηλού κινδύνου και ανάπτυξης. Είναι μια στρατηγική που είπε ότι έχει αποδώσει στο παρελθόν - κυρίως στις αρχές του 2020, όταν το fund ήταν παρόμοια συγκεντρωμένο. «Έχουμε επικεντρωθεί στα ονόματα με την υψηλότερη εξασφάλιση», είπε. «Πήγαμε από περίπου 58 ονόματα σε 30 ονόματα τώρα».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Tesla: Αυξημένες 40% οι παραδόσεις οχημάτων για το 2022 - Κάτω των εκτιμήσεων στο δ' τρίμηνο

«Με το αριστερό» στην «πρεμιέρα» του 2023 η Wall Street - Πιέσεις από Tesla και Apple

Φυσικό αέριο: Συνεχίζεται η «βουτιά» στο TTF - Απώλειες 6% την Τετάρτη

gazzetta
gazzetta reader insider insider