Το «φράγμα» των 200 εκατ. premium συνδρομητών ξεπέρασε η Spotify, κλείνοντας το 2022 με διευρυμένες ζημίες όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία την Τρίτη.
Οι premium συνδρομητές έφτασαν τα 205 εκατ., αυξημένοι κατά 10 εκατ. σε σχέση ε το γ' τρίμηνο του 2022. Οι μηνιαία ενεργοί συνδρομητές της εφαρμογής έφτασαν τα 500 εκατ.
Παράλληλα, τα έσοδα της Spotify έφτασαν τα 3,43 δισ. δολάρια, πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του FactSet και οι οποίοι ανέμεναν έσοδα 3,18 δισ. δολαρίων
Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 292 εκατ. δολαρίων ή 1,40 δολαρίων ανά μετοχή έναντι μικρών κερδών στο δ' τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές ανέμεναν ζημίες 1,28 δολαρίων ανά μετοχή.
Για το σύνολο του 2022, ανακοίνωσε ζημίες 466 εκατ. δολαρίων και έσοδα 12,7 δισ. δολαρίων.
Υπενθυμίζεται πως την περασμένη εβδομάδα η Spotify ανακοίνωσε πως θα περικόψει το 6% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, καθώς είναι αντιμέτωπη με ένα ζοφερό οικονομικό περιβάλλον με καταναλωτές και διαφημιστές να περιορίζουν τις δαπάνες τους.
Ειδικότερα, η μουσική πλατφόρμα, έχει συνολικό εργατικό δυναμικό περίπου 9.800 ατόμων, πράγμα που σημαίνει ότι οι περικοπές επηρεάζουν περίπου 600 υπαλλήλους. Σύμφωνα με το προφίλ της στο LinkedIn, η εταιρεία απασχολεί 5.400 άτομα στις ΗΠΑ και 1.900 στη Σουηδία.