Την ανάγκη «ο ελληνικός καφές να περάσει στη νέα εποχή» επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο του, εκφράζει η «καρδιά» της Ελ Γκρέκο, του δημοφιλούς brand που έχει γίνει συνώνυμο του καφέ και των συσκευών υγραερίου για τα ελληνικά νοικοκυριά.
«Ο ελληνικός καφές πρέπει να γίνει σύγχρονος» δηλώνει στο insider.gr ο ιδρυτής και πρόεδρος της Resoul Hellas και της E.R. Coffee Experiences, Άνθιμος Δημητριάδης, που βρίσκεται πίσω από τα γνωστά «γκαζάκια» Ελ Γκρέκο.
Πού βρίσκεται το μέλλον του ελληνικού καφέ
Σύμφωνα με τον… «Mr. Ελ Γκρέκο», το μέλλον του ελληνικού καφέ αντικατοπτρίζεται στο πρωτοποριακό καφεσύστημα Ελ Γκρέκο. Πρόκειται για μια σύγχρονη συσκευή, η οποία σαν… άλλο παραδοσιακό «γκαζάκι», υλοποιεί μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία παρασκευής ελληνικού καφέ. Με το πάτημα ενός κουμπιού, σε μόλις 45 δευτερόλεπτα, προετοιμάζει με μεγάλη ευκολία τον ελληνικό καφέ, έτοιμο για σερβίρισμα.
Όπως εξηγεί ο κ. Δημητριάδης, το καφεσύστημα λειτουργεί με σφραγισμένες κάψουλες καφέ, είτε μονής, είτε διπλής δόσης, ενώ υπάρχει και επιλογή χωρίς καφεΐνη.
Η εν λόγω συσκευή αποτελεί, σύμφωνα με τον ίδιο, ιδανική λύση για τις αυξημένες ανάγκες του καναλιού HORECA, αναπόσπαστο μέρος του οποίου αποτελεί ο ελληνικός καφές.
«Όπως έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια, οι Έλληνες δεν επιλέγουν να πιούν ελληνικό καφέ όταν είναι έξω, μακριά από το σπίτι τους. Θεωρούν ότι ο ελληνικός καφές δεν έχει ωραία γεύση έξω. Εμείς, με το καφεσύστημα, μπορούμε να δώσουμε στην καφεστίαση τη λύση ώστε να ανατραπεί αυτή η άποψη», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Στόχος οι… 2.000 συσκευές
«Το καφεσύστημα έχει κυκλοφορήσει εδώ και έναν χρόνο και πάει πολύ καλά. Μέσα σε αυτό το διάστημα, έχουμε τοποθετήσει περί τις 900 συσκευές σε εστιατόρια, καφετέριες και ξενοδοχεία σε πανελλαδικό επίπεδο, με την πλειοψηφία να βρίσκεται στην Αθήνα», αποκαλύπτει στο insider.gr ο κ. Δημητριάδης.
Στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2023 να έχουν τοποθετηθεί περί τις 2.000 συσκευές στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης σε όλη την επικράτεια, ενώ το επόμενο αναπτυξιακό βήμα της εταιρείας προβλέπει τη διερεύνηση των διεθνών αγορών, με προοπτική για εξαγωγές του καφεσυστήματος, προκειμένου ο ελληνικός καφές να «ταξιδέψει» στο εξωτερικό και να κερδίσει ακόμη περισσότερους φανς.
Το καφεσύστημα πωλείται στους επαγγελματίες του καναλιού HORECA με συσκευασίες που περιλαμβάνουν 100 συνολικά κάψουλες καφέ, ενώ παρόλο που δεν κυκλοφορεί στη λιανική, υπάρχει πρόβλεψη για πώλησή του στο μέλλον μαζί με συσκευασίες που περιλαμβάνουν 10 κάψουλες καφέ.
20 χρόνια Ελ Γκρέκο
Το 2023 η Ελ Γκρέκο συμπληρώνει 20 χρόνια πορείας μέσα στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών.
Η Εστία Ελ Γκρέκο δημιουργήθηκε το 2003, αλλάζοντας άρδην τα δεδομένα στον χώρο των συσκευών υγραερίου - μια κατηγορία που παρέμενε για καιρό στάσιμη και περιορισμένη. Μέσα σε λίγα χρόνια αύξησε το αποτύπωμά της στην αγορά, τοποθετώντας στις κουζίνες κάθε ελληνικού νοικοκυριού το γνωστό «γκαζάκι». Πρόκειται για το πιο δημοφιλές brand του ομίλου εταιρειών Resoul, που βρίσκεται σήμερα σε περίπου 1.500.000 νοικοκυριά στην Ελλάδα.
Μάλιστα τα τελευταία χρόνια η εταιρεία κυκλοφόρησε στην αγορά τον ελληνικό καφέ Ελ Γκρέκο, συνδυάζοντας υψηλές ποικιλίες arabica.
Η Resoul μετρά τρεις δεκαετίες επιχειρηματικής διαδρομής. Με έδρα την Ελλάδα δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας λύσεις και προϊόντα που διευκολύνουν την καθημερινότητα των καταναλωτών.
Εκτός από τα περίφημα «γκαζάκια» Ελ Γκρέκο, παρέχει ψησταριές υγραερίου αλλά και εξειδικευμένα προϊόντα κατάλληλα για υπαίθριες δραστηριότητες για τους λάτρεις του κάμπινγκ. Η εταιρεία έχουμε κατοχυρώσει μέχρι σήμερα περισσότερες από 20 πατέντες και βιομηχανικά σχέδια, καθώς και περισσότερα από 30 εμπορικά σήματα.