Ενίσχυση των κερδών της κατέγραψε για το δ' τρίμηνο του 2022 η Hermes, με τη γαλλική εταιρεία πολυτελών προϊόντων να καταγράφει ισχυρή ζήτηση από την αγορά των ΗΠΑ και «βιώσιμες» πωλήσεις στην Κίνα, παρά τα μέτρα για τον κορονοϊό που ήταν σε ισχύ στην ασιατική χώρα προς το τέλος του περασμένου έτους.
Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 2,99 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 23% σε οργανική βάση συγκριτικά με το δ' τρίμηνο του 2021. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν έσοδα στα 2,81 δισ. ευρώ.
Για το σύνολο του 2022, τα έσοδα έφτασαν τα 11,6 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη της Hermes έφτασαν τα 3,37 δισ. ευρώ για το σύνολο του 2022 έναντι 2,45 δισ. το 2021.
Για το σύνολο του 2023, η διοίκηση της εταιρείας απέφυγε να δώσει αριθμητικό guidance, λέγοντας ότι συνεχίζει να είναι «αισιόδοξη» για αύξηση των εσόδων μεσοπρόθεσμα, παρά τις τρέχουσες «νομισματικής και γεωπολιτικές αβεβαιότητες».
Ακόμα, η Hermes για το σύνολο του 2022 θα προτείνει στους μετόχους τη διανομή μερίσματος ύψους 13 ευρώ ανά μετοχή έναντι 8 ευρώ ανά μετοχή το 2012.